اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان خبر داد

حضور 242 هزار نفر در فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری زنجان

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زنجان گفت: سال گذشته 242 هزار نفر در فعالیت‌های فرهنگی این کانون شرکت کردند.

حضور 242 هزار نفر در فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری زنجان

اسدالله قمری‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به فعالیت‌های این کانون در سال گذشته اشاره کرد و افزود: برنامه‌های کانون در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و ... برگزار می‌شود.

وی تعداد کل شرکت‌کنندگان در برنامه‌های ادبی را 12 هزار و 951 نفر برشمرد و اظهار کرد: تعداد دفعات اجرای برنامه‌های ادبی در سال گذشته 965 بار بوده است.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان تعداد کل شرکت‌کنندگان در برنامه‌های هنری کانون پرورش فکری را 47 هزار و 900 نفر اعلام کرد و ادامه داد: تعداد دفعات اجرای این برنامه‌ها 4 هزار و 296 بار است.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های هنری کانون شامل رشته‌های عکاسی، سرود، سفالگری، نمایش هنری، خوشنویسی، نقاشی و غیره است.

قمری‌نژاد فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را 32 مورد برشمرد و تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی کانون شامل قصه‌گویی، شعر‌خوانی، بحث کتاب و آزاد، معرفی شخصیت، نشریه‌نگاری، مسابقات کاردستی، بازی، سرگرمی، اردو، نمایش خلاق، معرفی مشاغل، نجوم، لزوم آشنایی با قرآن و ... است.

وی تعداد شرکت‌کنندگان در فعالیت‌های فرهنگی را 242 هزار و 488 نفر اعلام کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی کانون در سال گذشته 13 هزار و 834 دفعه تکرار شده است.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان اضافه کرد: تعداد اعضای مراکز ثابت کانون پرورش فکری در سال گذشته 4 هزار و 85 نفر بوده است.

وی تعداد کتاب‌های مراکز کانون را 127 هزار و 969 کتاب اعلام کرد و افزود: تعداد کتاب‌های امانت داده شده کانون در سال گذشته 54 هزار و 617 کتاب بوده است.

قمری‌نژاد با اشاره به اینکه 15 مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان داریم، خاطرنشان کرد: تعداد کتابخانه‌های سیار کانون چهار کتابخانه است.

وی اظهار کرد: همچنین کانون دارای یک کتابخانه پستی است که از طریق پست به روستاهای فاقد کانون و کتابخانه کتاب ارسال می‌کند.

معاون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان رده‌های سنی کانون پرورش فکری را 6 تا 16 سال اعلام کرد.

وی به برنامه‌های کانون در سال‌جاری اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه‌ها شامل جشنواره‌های رضوی، قصه‌گویی، یک هفته با کانون، هفته ملی کودک و نوجوان، برنامه‌های ویژه دهه فجر، نمایشگاه و ... است.

قمری‌نژاد گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های ویژه‌ای را برای فصل تابستان در نظر دارد که برپایی اردوهای منطقه و کشور جزو آنهاست.

انتهای پیام/2308/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول