اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار کرج:

طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در کرج افزایش می‌یابد

معاون عمرانی شهرداری کرج از توسعه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی کرج در سال 92 خبر داد.

طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در کرج افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی‌اصغر کمالی‌زاده ظهر امروز در بازدید از یک طرح عمرانی اظهار داشت: وسعت و جمعیت کلانشهر کرج می‌طلبد تا طرح‌های عمرانی در آن توسعه یافته و روند این پروژه‌ها در این کلانشهر افزایش یابد.

وی در ادامه سخنان خود از افتتاح پل رودخانه دلمبر تا یک‌ ماه آینده خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه عمرانی شهرک ظفر به محدوده باغستان غربی متصل می‌شود.

کمالی‌زاده با اشاره به اهتمام و جدیت مدیریت شهری مبنی بر افتتاح پروژه‌های تقاطعات غیرهمسطح در کرج عنوان کرد: افتتاح پل دلمبر واقع در محدوده رودخانه کرج از جمله پروژه‌هایی است که با توجه به سرعت عملیات اجرایی، این طرح عمرانی تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح عمرانی شهرک ظفر به محدوده باغستان غربی متصل می‌شود.

این مسئول در ادامه از اجرای عملیات عمرانی به منظور ایجاد اتصال در مسیر شهرک ظفر، بلوار ظفر و بلوار شبنم در محدوده باغستان غربی خبر داد و افزود: این پروژه عمرانی ترافیکی با صرف هزینه سه میلیارد تومان اجرایی شده است که در حال حاضر نیز در مرحله پایانی اجرا قرار دارد که با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته این طرح در اردیبهشت ماه جاری افتتاح می‌شود.

کمالی‌زاده با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح حافظ با بیان اینکه با اجرای این تقاطع خط 4 حصار به بلوار خلج‌آباد متصل می‌شود، اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکل تقاطع شهدای دانش‌آموز شاهد افتتاح این تقاطع باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت محقق شدن پیش‌بینی‌ها، این تقاطع با توجه به جدول زمان‌بندی نهایتاً تا شهریور ماه سال‌جاری افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول