اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج تأکید کرد

ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی در قطار شهری کرج

شهردار کرج بر ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی در قطار شهری کرج تأکید کرد.

ضرورت اجرای طرح‌های عمرانی در قطار شهری کرج

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمهیدات اساسی به منظور رونق بخشیدن به عملیات‌های عمرانی در سازمان قطار شهری انجام شده است.

وی در ادامه به بررسی روند اجرایی پروژه خط 2 متروی قطار شهری کرج و حومه اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات شهرداری کرج به ثمر رساندن پروژه قطار شهری کرج است لذا به منظور تحقق اهداف برنامه‌ریزی‌های لازم برای این مهم انجام شده است.

این مسئول تسریع در بهره‌‌برداری از خط 2 قطارشهری کرج را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: شورای اسلامی شهر کرج و شهرداری نیز بر تحقق این مهم تاکید دارند.

آقازاده گفت: تکمیل این خط نیاز به تلاش و همت بیش از پیش سازمان قطار شهری به عنوان سازمان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی و دیگر مسئولان اجرایی ذیربط دارد.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: خط 2 قطار شهری کرج به طول 30 کیلومتر با 27 ایستگاه، شهریار و ملارد را به کرج و سپس از طریق خیابان شهید بهشتی به کمالشهر می‌رسد.

وی با یادآوری اهتمام مسئولان شهری مبنی بر رفع مشکلات موجود با پیمانکار خط 2 قطار شهری کرج، اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تدبیر استاندار البرز بر رفع این مشکل، این بخش از گره ایجاد شده در قطار شهری رفع شود و به سمت بهره‌برداری از این خط در سال‌های آینده برویم.

آقازاده، بحث بودجه و توانایی پیمانکار را از جمله فاکتورهای مهم در به ثمر رسیدن پروژه خط 2 قطار شهری کرج برشمرد و گفت: بسترسازی درباره دستیابی به راه‌های مناسب به منظور بهره‌برداری سریع از خط 2 قطار شهری از اولویت‌ها و سیاست‌هایی است که از سوی استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج اراده قوی بر انجام آن وجود دارد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: تمرکز سرمایه از دیگر مباحثی است که موفقیت در آن نقش بسزایی در بهره‌برداری به موقع از این پروژه بزرگ را در بردارد.

انتهای پیام/2302/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول