اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو ماه آینده صورت می‌گیرد

افتتاح 5 طرح عمرانی ورزشی روستایی در استان مرکزی

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از پنج طرح عمرانی ورزشی روستایی ظرف دو ماه آینده خبر داد.

افتتاح 5 طرح عمرانی ورزشی روستایی در استان مرکزی

سعید ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پروژه‌ها در پنج روستای شهرهای اراک، خنداب و شازند افتتاح و به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل سکوی تماشاچی شهر شازند، سالن رزمی روستای هزاوه اراک، سالن ورزشی روستای ضامنجان اراک و سالن ورزشی روستای آقداش و استوه شهرستان خنداب است که خرداد ماه با حضور وزیر و معاون وزارت ورزش و جوانان، مسئولان استانی و ورزشکاران به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه از راه‌اندازی کمیته نظارت بر عملکرد باشگاه‌‌های ورزشی خبر داد و گفت: در نشستی که پیرامون نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی با رئیس پلیس اماکن استان داشتیم مقرر شد کمیته‌ای متشکل از کارشناسان اداره ورزش و جوانان و اماکن استان به منظور نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان تشکیل شود.

ملکی افزود: این کمیته با بازدیدهای موردی و سرزده از باشگاه‌های ورزشی استان در بخش بانوان و آقایان مسئولیت جلوگیری از توزیع مواد نیروزا در باشگاه‌ها، نظارت بر مسائل فرهنگی، اخلاقی و تربیتی و ارتقاء سطح سلامت باشگاه‌‌ها را بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/87010/غ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول