اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز:

61 طرح عمرانی نیمه‌تمام در البرز وجود دارد

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی استان البرز با تأکید بر اتمام طرح‌های آموزشی نیمه‌تمام در این استان گفت: 61 طرح عمرانی نیمه‌تمام در البرز وجود دارد.

61 طرح عمرانی نیمه‌تمام در البرز وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی بهرامی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در سال‌جاری اتمام طرح‌های نیمه‌تمام است که تلاش می‌شود این طرح‌ها هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: اتمام این طرح‌ها نیازمند جذب اعتبارات بوده لذا مسئولان در اختصاص این اعتبارات اهتمام بیشتری را داشته باشند چراکه با جذب اعتبارات، تکمیل این طرح‌ها زودتر انجام می‌شود.

ضرورت یک شیفته‌شدن تمام مدارس البرز

مدیرکل توسعه،‌ تجهیز و نوسازی مدارس استان البرز در ادامه سخنان خود بر ضرورت یک شیفته شدن مدارس البرز تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه یک نوبته‌شدن مدارس و رفتن دانش‌آموزان در نوبت صبح به مدارس تأثیرات بسیاری را در ارتقای یادگیری آنان دارد،‌ باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که به سمت یک شیفته‌شدن مدارس پیش برویم.

بهرامی در ادامه سخنان خود به رشد 3,3 درصدی جمعیت استان البرز اشاره کرد و گفت: اکنون برای تأمین فضای آموزشی این استان به 15 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز کشور در استان البرز

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری خیرین مدرسه‌ساز کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ترویج این فرهنگ و تشویق خیران برای حضور در ساخت مدارس و مراکز آموزشی از مهم‌ترین اهداف برپایی این جشنواره است.

به گفته بهرامی، طی سال گذشته تعهد 130 میلیارد ریالی از سوی خیران برای کمک به ساخت مدرسه‌سازی در البرز انجام شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به 200 تا 250 میلیارد ریال افزایش یابد.

وی در ادامه سخنان خود به اقدامات انجام شده از سوی این مجمع در استان البرز اشاره کرد و گفت: از ابتدای تشکیل این مجمع تاکنون حدود 15 درصد کل مدارس از سوی تعهدات خیرین مدرسه‌ساز ساخته شده است که در این استان حدود 50 خیر فعال و تأثیرگذار و یک‌هزار و 500 خیر نیمه فعال داریم.

انتهای پیام/2302/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول