اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

احداث طرح‌های عمرانی ویژه بانوان ادامه دارد

شهردار اردبیل گفت: در برنامه‌ریزی برای عمران شهر نباید از جمعیت بانوان غافل بود که البته اقدامات گسترده‌ای در این زمینه در سال‌های گذشته همچون احداث پارک ویژه بانوان انجام شده که این اقدامات در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

احداث طرح‌های عمرانی ویژه بانوان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل و مادران و همسران شهید در اردبیل اظهار داشت: این مناسبت بهانه‌ای شد تا بتوانیم از زحمات بانوان فعال در مجموعه شهرداری اردبیل در طول یک‌سال گذشته در عرصه خدمت‌رسانی به مردم شریف اردبیل تشکر و قدردانی کرده باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با اذعان به اینکه همه پیشرفت‌های علمی و اقتصادی امروز جامعه در تمامی زمینه‌ها را مدیون رشادت‌های شهدای گرانقدر و صبر و استقامت مادران شهدا هستیم، یادآور شد: در این مراسم به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از جمعی از مادران و همسران شهدای شهرداری اردبیل تجلیل می‌شود.

شهردار اردبیل نام‌گذاری سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به نام روز زن را اقدامی مطالعه شده و انتخابی کاملاً درست خواند و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای اسلامی داشته و کودکانی با آموزه‌های اسلامی تربیت کنیم حتماً باید مادران و خواهران ما زندگی و اخلاق حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی زندگی خود قرار دهند.

بدری در ادامه با تأکید بر نقش مهم مادران و بانوان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: اگر نقش پرورش اسلامی کودکان توسط مادران و بانوان نبود پیروزی ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس محقق نمی‌شد و این انقلاب به ثمر نمی‌نشست و قطعاً این انقلاب به دست فرزندانی به پیروزی رسید که در دامن مادران فاطمی پرورش اسلامی یافته بودند.

این مسئول گفت: بانوان و مادران شجاع ما نه تنها در تربیت اسلامی فرزندان موفق عمل کرده‌اند بلکه ثابت کردند که در عرصه‌های اشتغال و مدیریت در سطوح مختلف در جامعه نیز نقش تأثیرگذاری دارند. 

شهردار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمعیت نزدیک 50 درصدی بانوان در شهر اردبیل افزود: در برنامه‌ریزی برای عمران و توسعه شهر نباید از جمعیت بانوان غافل بود که البته اقدامات گسترده‌ای در این زمینه در سال‌های گذشته همچون احداث پارک ویژه بانوان انجام شده که این اقدامات در سال 92 نیز ادامه خواهد داشت.

بدری بیان داشت: یک‌سری برنامه‌ریزی‌هایی نیز در نقاط مختلف شهر برای رفاه و آسایش بیشتر بانوان انجام خواهد شد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز اجرای برنامه‌های متنوع مناسبتی برای بانوان اردبیل را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه بانوان با کسب موفقیت‌های بزرگ در آزمون استخدامی سال 91 ثابت کردند نه تنها از آقایان عقب نیستند بلکه در مواردی هم پیش‌رو هستند، افزود: این حضور گسترده در این آزمون و موفقیت حاصله نشان می‌دهد بانوان تا چه اندازه به پیشرفت و آبادانی کشور و شهر اردبیل ارزش قائل هستند و در خدمت به مردم شریف شهر حساسیت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با اهدای لوح و جوایزی از مادران و همسران شهید و همچنین از زحمات بانوان شاغل در مجموعه شهرداری اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/62005/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول