اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل مطرح کرد

اجرای 31 طرح عمرانی از اولویت‌های بسیج سازندگی اردبیل

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در سال جاری اجرایی و عملیاتی کردن 31 طرح را در اولویت قرار داده‌ایم و احساس می‌کنیم این 31 طرح که شامل طرح‌های عمرانی است به سرعت اجرایی شده و شکل عملیاتی به خود بگیرد.

اجرای 31 طرح عمرانی از اولویت‌های بسیج سازندگی اردبیل

حمید امیریان همزمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: شعار امسال ما تولید و حمایت از تولید‌کننده است چرا که معتقدیم با پایبندی به این شعار می‌توان در یک کار جهادی حماسه آفرید.

وی با یادآوری اینکه بسیج سازندگی در 13 سال فعالیت خود سعی کرده است محرومیت‌زدایی از روستاها و رونق عمران و آبادانی را در اولویت قرار دهد، تاکید کرد: برای یک روستایی ساخت یک خانه، مسجد، غسالخانه و مرکز بهداشتی بزرگترین ارمغان انقلاب اسلامی است چرا که با این حرکت‌ها به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: ما بر اساس برنامه‌های ابلاغی و مصوب از تهران هدف‌گذاری‌هایمان را انجام می‌دهیم اما در کنار آن محرومیت‌زدایی در استان با اولویت نواحی و مناطق سپاه و بسیج در اولویت جدی است.

امیریان افزود: با همکاری قرارگاه قرب کوثر کارهای کوچک عمرانی اما مفید و موثر در مناطق روستایی انجام می‌شود به طوری که در این حرکت‌های محرومیت‌زدایی نوعی تحول‌آفرینی را نیز شاهد هستیم.

این مسئول تصریح کرد: ما امسال اجرایی و عملیاتی کردن 31 طرح را در اولویت قرار داده‌ایم و احساس می‌کنیم این 31 طرح که شامل طرح‌های عمرانی اعم از مسجد، خانه عالم، مرکز بهداشت، غسالخانه و خانه محرومان است به سرعت اجرایی شده و شکل عملیاتی به خود بگیرد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل یادآور شد: هر چند امسال فضای کشور به ویژه در نیمه اول سال فضای انتخاباتی است اما ما از کارهای عمرانی و بهره‌وری اقتصادی بالاتر غافل نشدیم به طوری که بودجه مورد نیاز را به نواحی و مناطق ابلاغ کردیم تا طرح‌های اجرایی ما زودتر از سال‌های گذشته شکل عملیاتی به خود بگیرد.

امیریان گفت: با این حرکت‌ها احساس می‌کنیم مردم به نظام، انقلاب و مسئولان دلگرم می‌شوند و قطعاً انجام کار بدون سیاسی‌کاری و با نیت خالص چنین ثمره‌ای را به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما بدون کمترین کار سیاسی محرومیت‌زدایی را در اولویت قرار دادیم ولی اصلی‌ترین گرایش ما همچنان توجه به طرح‌های اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی است که تمام اردوهای جهادی ما نیز با این گرایش و رنگ و بوی خاص ناشی از اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل افزود: اگر بتوانیم این برنامه‌ها را به شکل کامل عملیاتی کنیم قطعاً در پیشبرد امور قادر خواهیم بود به بسیاری از هدف‌گذاری‌های خود در سال حماسه اقتصادی و سیاسی دست پیدا کنیم.

امیریان در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل بسیج را سرزنده و آماده برای اجرای این طرح‌ها و برنامه‌ها اعلام کرد و بیان داشت: توان بسیج امروز معطوف به صیانت از انقلاب در تمام حوزه‌ها و حفظ وثوق مردم به نظام است.

انتهای پیام/62006/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول