اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان:

طرح‌های عمرانی ورزش کردستان تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شوند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان از اتمام طرح‌های عمرانی و زیربنایی بخش ورزش استان تا پایان دولت دهم خبر داد.

طرح‌های عمرانی ورزش کردستان تا پایان دولت بهره‌برداری می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امیر قادری صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام طرح‌های عمرانی و زیربنایی بخش ورزش استان که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند باید تا پایان دولت دهم پایان یابد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان افزود: در این زمینه دستگاه‌های خدمات‌رسان باید طبق برنامه زمان‌بندی شده نسبت به تکمیل امکانات و خدمات زیربنایی اقدام کنند تا طرح‌های نیمه‌تمام در مهلت باقی‌مانده تکمیل شده و به بهره‌برداری برسند.

قادری با اشاره به لزوم تسریع در روند اتمام طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به استان، اضافه کرد: در سفر معظم‌له طرح‌های قابل ملاحظه‌ای از جمله در بخش ورزش و جوانان در سطح استان به تصویب رسیده است که امیدواریم با پیگیری‌های لازم و اتمام این پروژه‌ها شاهد تحول اساسی در عرصه افزایش سرانه ورزشی استان باشیم.

وی در پایان تجهیز و تکمیل سالن‌های ورزشی شهری و روستایی، افزایش سرانه فضای ورزشی در سطح استان و ساخت فضاهای ورزشی در برخی از مناطق کمتر توسعه یافته استان را از اولویت‌های اجرای طرح‌ها و پروژه‌های ورزشی استان برشمرد.

انتهای پیام/79001/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول