اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

جشنواره نقاشی «کودک و بهار» در جیرفت برگزار شد

جشنواره نقاشی آزاد با موضوع «کودک و بهار» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور گرم و پرشور کودکان در جیرفت برگزار شد.

جشنواره نقاشی «کودک و بهار» در جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، جشنواره نقاشی آزاد با موضوع «کودک و بهار» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور گرم و پرشور کودکان و خانواده‌های آنان در محل پارک ترافیک این شهرستان برگزار شد. موسیقی شاد و کودکانه، مسابقه طناب‌کشی و تئاتر عروسکی که توسط انجمن تئاتر جنوب کرمان برگزار شد از جمله برنامه‌های این جشنواره بودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جیرفت در حاشیه این جشنواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه در سال‌های گذشته یکی از دغدغه‌های مهم این شهرستان مسائل فرهنگی بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیز در سفر به جیرفت یکی از خلأهای این منطقه را فعالیت‌های فرهنگی عنوان کردند.

سعید سالارگنجی تصریح کرد: در راستای این امر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت تأسیس شد و پس از راه‌اندازی آن شاهد برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف فرهنگی در این منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه پس از راه‌اندازی این اداره‌کل در حوزه‌های مختلف کارهای بسیاری صورت گرفته است، اذعان داشت: در حوزه قرآنی پیش از تأسیس آن تنها دو مؤسسه قرآنی فعال بود و هم‌اکنون حدود 40 مؤسسه در سطح شهر و روستا فعال است.

سالارگنجی عنوان کرد: امروز نیز در این فضای زیبا شاهد اجرای یکی از برنامه‌های فرهنگی در حوزه کودک با عنوان جشنواره نقاشی آزاد با موضوع «کودک و بهار» هستیم تا بتوانیم استعدادهای بخش هنرهای تجسمی را از این طریق شکوفا کنیم.

وی ابراز داشت: این جشنواره در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد فضای شاد و بانشاط همراه با برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی و هنری برای کودکان برگزار می‌شود.

این مسئول، افراد شرکت‌کننده در این مسابقه را کودکان بین دو تا شش سال خواند و بیان داشت: پس از پایان مسابقه نقاشی با نظر هیئت داوران به سه اثر برتر جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش فارس، در اختتامیه جشنواره نقاشی آزاد با موضوع «کودک و بهار» از نفرات برتر با اهدای جایزه تقدیر شد و به همه کودکان حاضر در این مسابقه نیز به رسم یادبود هدیه‌ای اعطا شد.

این جشنواره توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شهرداری، شورای اسلامی شهر، کمیته‌ بانوان فرمانداری و آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و انجمن هنرهای تجسمی جیرفت در محل پارک ترافیک برگزار شد.

انتهای پیام/80001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول