اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد سربیشه خبر داد

هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی برای بیمه مشاغل زنان سرپرست خانوار

مدیر کمیته امداد سربیشه گفت: برای بیمه اجتماعی مشاغل زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد 2 میلیارد و 360 میلیون ریال هزینه شده است.

هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی برای بیمه مشاغل زنان سرپرست خانوار

محمد مولایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با بیمه افراد زیرپوشش اظهار کرد: تعداد 722 نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش از بیمه‌های اجتماعی مشاغل بهره‌مند هستند.

وی ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای این بیمه‌ها 2 میلیارد و 360 میلیون ریال بوده است.

 

                                    

 

هزینه‌کرد 21 میلیون ریالی برای خرید جهیزیه

مدیر کمیته امداد امام خمینی سربیشه با بیان اینکه هفت سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سال گذشته اهداء شده است، ابراز داشت: برای خرید این سری جهیزیه‌ها 21 میلیون ریال هزینه شده است.

مولایی تصریح کرد: تعداد 138 نفر از سربازان مشمول وظیفه کمیته امداد سربیشه در سال گذشته از خدمات معافیت تکفل، کاهش تعرفه و انتقال خدمت به نزدیک‌ترین محل سکونت بهره‌مند شدند.

وی تعداد مددجویان زیرپوشش این نهاد که از انشعابات رایگان آب و برق بهره‌مند هستند را 82 خانوار اعلام کرد.

بهره‌مندی 35 خانوار از کمک هزینه اجاره مسکن

مدیر کمیته امداد امام خمینی سربیشه از پرداخت 594 مورد از تسهیلات کارگشایی به مددجویان و غیر مددجویان این نهاد در سال گذشته خبر داد و متذکر شد: اعتبار هزینه شده برای پرداخت این تسهیلات 4 میلیارد و 716 میلیون ریال بوده است.

این مسئول با بیان اینکه 35 خانوار زیرپوشش کمیته امداد سربیشه از کمک هزینه‌های اجاره مسکن شهری بهره‌مند هستند، اضافه کرد: برای این خانوارها 104 میلیون و 700 هزار ریال اجاره مسکن شهری پرداخت شده است.

وی تعداد خانوار مددجوی زیرپوشش بهره‌مند از کمک هزینه ساخت، بهسازی و تعمیرات مسکن شهری و روستایی را 41 خانوار برشمرد و افزود: اعتبار هزینه شده برای این خانوارها 2 میلیارد و 290 میلیون ریال بوده است.

هزینه‌کرد 65 میلیون ریالی برای خرید لوازم زندگی

مدیر کمیته امداد امام خمینی سربیشه با بیان اینکه در سال گذشته 9 خانوار از تسهیلات مسکن بهره‌مند شده‌اند، اضافه کرد: مبلغ 90 میلیون ریال برای مسکن ایتام زیرپوشش این نهاد هزینه شده است.

 

                               

مولایی از بهره‌مندی 108 خانوار زیرپوشش کمیته امداد سربیشه از کمک هزینه لوازم زندگی در سال گذشته خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای خرید لوازم زندگی 65 میلیون و 500 هزار ریال بوده است.

وی با بیان اینکه 35 کودک زیر شش سال از طرح سوء تغذیه کمیته امداد سربیشه بهره‌مند شده‌اند، اذعان داشت: برای اجرای این طرح 931 میلیون ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/69010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول