اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

هزینه‌ها در شهر زنجان بالا است

امام جمعه موقت زنجان هزینه‌های زندگی در شهر زنجان را بالا عنوان کرد و گفت: این هزینه‌ها به دلیل عدم هماهنگی ارگان‌ها به شهر تحمیل می‌شود.

هزینه‌ها در  شهر زنجان بالا است

حجت‌الاسلام منصور فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان شورا را محل مشورت دانست و اظهار داشت: افرادی که وارد انتخابات در این وادی می‌شوند باید شرایط خاصی داشته باشند.

وی شناخت محله و منطقه و دردهای مردم را از شرایط لازم برای احراز نمایندگی مردم در شوراها برشمرد و افزود: داشتن ارتباط با مردم از دیگر ویژگی‌های لازم برای منتخب شورای اسلامی شهرها محسوب می‌شود.

رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان تصریح کرد: برگزاری انتخابات متعدد موجب آشنا شدن مردم به روند کار شده و در موقع لزوم آنها بهترین انتخاب را خواهند داشت.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مشکلات شهر زنجان گفت: هزینه‌های زیاد و بدون هماهنگی از مهم‌ترین مشکلات این شهر محسوب می‌شود.

 فرجی اضافه کرد: هزینه‌های زیاد و بدون هماهنگی ارگان‌ها در همه ابعاد از جمله عمرانی و فرهنگی در سطح شهر دیده می‌شود.

وی عدم اجرای طرح تفصیلی شهر را از دیگر مشکلات شهر زنجان عنوان و ادامه داد: در حالی که هسته مرکزی شهر، مساجدی به فاصله چند متری هم احداث شده‌اند در ده‌ها شهرک جدیدالاحداث مسجد و کتابخانه‌ای احداث نشده است.

امام جمعه موقت زنجان با تاکید بر عدم توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر زنجان گفت: دلایل این کار را باید از خود مدیران شنید چراکه در برخی مواقع مقتضیات چنین حکم می‌کند.

وی بر لزوم نگاه جامع مدیران شهری به همه مناطق تاکید کرد و گفت: گاهی با هزینه‌های اندک می‌توان مشکلات شهری را کاهش و زمینه رضایت مردم را فراهم کرد.

رئیس دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه شهرداری زنجان در چند وقت اخیر بسیار خوب کار کرده است، ادامه داد: باید به مدیران شهری در اداره شهر کمک کرد.

وی انتقال مشکلات را به مسئولان شهری یکی از راه‌های مشارکت در اداره آن اعلام و اضافه کرد: به موازات انتقال مشکلات باید از اقدامات خوب هم تجلیل کرد.

 فرجی عدم تقدیر از اقدامات خوب را از نکات منفی دانست و گفت: این اقدام در ترویج اقدامات خوب مؤثر است.

انتهای پیام/73004/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول