اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

مردم با لبیک گویی به رهبر در انتخابات شرکت می‌کنند

امام جمعه بوکان گفت: اقشار مختلف مردم لبیک‌گویان به مقام معظم رهبری در انتخابات‌های سال جاری شرکت می‌کنند تا در خلق حماسه سیاسی نقش‌‌آفرینی کنند.

مردم با لبیک گویی به رهبر در انتخابات شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: مقام معظم رهبری عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را برای سال جاری برگزیده‌اند، بر این ‌اساس اقشار مختلف جامعه در عمل به فرمایشات رهبری پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود، افزود: بر کسی پوشیده نیست که شرکت در انتخابات و تلاش برای انتخاب کاندیدای اصلح به عنوان یک وظیفه ملی و مذهبی بر دوشمان قرار گرفته است بنابراین به این وظیفه خود عمل می‌کنیم.

امام جمعه بوکان افزود: به طور قطع انتخابات سال جاری باشکوه‌تر و پرشورتر از انتخابات سال‌های گذشته برگزار می‌شود زیرا به معنای واقعی کلمه به بصیرت ملت ایران اسلامی افزوده شده است و آن‌ها به اندازه قابل توجهی رشد سیاسی و بلوغ فکری پیدا کرده‌اند پس برگزاری انتخابات پر شور یک امر بدیهی است.

وی به اهمیت شناخت شخصیت و جایگاه شهید مرتضی مطهری اشاره کرد و اظهار داشت: شهید مرتضی مطهری نه ‌تنها در عصر خود بلکه سالیان سال بین علما، فرزانگان و دانشمندان مسلمان جایگاه ویژه خود را حفظ می‌کند بنابراین در راستای شناخت شهید مطهری و معرفی ایشان به جامعه جهانی باید گام برداشته شود.

خلیفه‌زاده به فرا رسیدن میلاد امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: امام خمینی (ره) یکی از شخصیت‌های برجسته جهان اسلام هستند که مورد عنایت و توجه ملل اسلامی قرار گرفته‌اند ولی با این همه می‌طلبد همچنان در راستای شناخت، معرفی ایشان و آثارشان گام برداشته شود.

انتهای پیام/61002/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول