اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدنبی حبیبی:

جریان فتنه در پستوها نقشه می‌کشد/خطر فتنه و انحراف در انتخابات جدی است

دبیرکل مؤتلفه اسلامی با بیان این‌که فتنه از کف خیابان‌ها جمع شده، ولی همچنان نفس می‌کشد، گفت: جریان فتنه در پستوها برای انتخابات نقشه می‌کشد.

جریان فتنه در پستوها نقشه می‌کشد/خطر فتنه و انحراف در انتخابات جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدنبی حبیبی شامگاه پنج‌شنبه در جمع فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شهید مطهری حق بزرگی به گردن نهضت اسلامی دارد و یکی از سرنوشت‌سازترین تصمیمات حزب مؤتلفه از تئوری‌های این استاد شهید بود.

وی ادامه داد: شهید مطهری در یکی از جلسات مؤتلفه فرمودند که رژیم توانسته در بیان مبارزان و مردم رعب و وحشت ایجاد کند که لازم است عده‌ای از آن‌ها را به خاک افکنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: بعد از این خط‌دهی شهید مطهری در جمع مؤتلفه اسلامی، حزب جلسه‌ای 18 ساعته برگزار کرد و به این نتیجه رسیدند که باید کار مسلحانه را در دستورکار قرار دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: برای این کار سران حزب از آیت‌الله العظمی میلانی استفتا می‌کنند که ایشان در جواب می‌فرمایند شما می‌توانید شاه را هم از دم تیغ بگذرانید.

حبیبی، ترور انقلابی حسنعلی منصور را نتیجه هوشمندی شهید آیت‌الله مطهری دانست و گفت: باید افتخار کنیم که جرقه این اقدام بزرگ در حزب مؤتلفه توسط شهید مطهری زده شد.

وی در ادامه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت: تحلیل ما از مدت‌ها پیش این بوده که سه جریان در تدارک حضور در انتخابات امسال هستند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: جریان انحرافی که خیلی وقت پیش از انتخابات مجلس نهم توسط یکی از سران خود و البته به صورت بسیار ناشیانه‌ای هم برای آن انتخابات و هم برای این انتخابات اعلام حضور کرد.

حبیبی از جریان اصلاحات به عنوان دیگر قطب انتخابات یاد کرد و افزود: حساب اصلاحات از فتنه جداست؛ هرچند که برخی با جعل عنوان خود سعی دارند به نام اصلاحات خود را جا بزنند؛ در حالی که همان اصحاب فتنه هستند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: باید هوشیار باشیم؛ هرچند فتنه از کف خیابان جمع شد، اما هنوز رگه‌هایی از آنان در پستوها تدارک برنامه می‌بینند.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: این فرضیه حتماً تحقق پیدا خواهد کرد و اضلاع دیگر در انتخابات خواهند بود که رقیب جدی برای اصولگرایان هستند، بنابراین اصولگرایان لازم است چاره‌اندیشی کنند.

حبیبی با اشاره به اینکه یقیناً جریان اصولگرا به وحدت خواهند رسید، افزود: اگر به هر طریق ممکن نتوانستیم از درون به یک ائتلاف حداکثری برسیم، آن‌گاه همه به شیخوخیت سازمان روحانیت که در رأس آن‌ها جامعتین قرار دارد، تن خواهیم داد.

انتهای پیام/2571/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول