اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

معاون وزیر آموزش و پرورش:

‌حاجی‌بابایی بر واگذاری تدریس مدارس ابتدایی ‌به معلمان زن تاکید دارد

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی‌ ‌با بیان اینکه 70 درصد از کل نیروهای فرهنگی در هرمزگان را زنان تشکیل می‌دهند، گفت: ‌وزیر آموزش و پرورش ‌تاکید ‌‌دارند‌ حوزه مدارس ابتدایی ‌به معلمان زن واگذار شود.

‌حاجی‌بابایی بر واگذاری تدریس مدارس ابتدایی ‌به معلمان زن تاکید دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، فرشته حشمتیان ظهر امروز ‌در مراسم بزرگداشت روز معلم با بیان اینکه حوزه آموزش پررورش استان در نوع خود یکی از حوزه‌های خلاق در کشور به شمار می‌رود، اظهارداشت: نکته اصلی در مبحث آموزش و تربیت، درک درست و صحیح جایگاه معلم است.

وی ادامه داد: اگر پیشرفت جامعه اسلامی را می‌خواهیم باید جایگاه معلم و تربیت را به درستی دریابیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر آموزش و پرورش را مولد نیروی انسانی و کارآمد می‌بینیم باید دیدگاه‌ها و رفتارمان را اصلاح کنیم، اظهار داشت: حرکت در راستای تحقق سند تحول بنیادین می‌تواند سبب توسعه هرچه بیشتر نیروی انسانی در جامعه اسلامی شود.

حشمتیان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت‌های روز مادر و معلم افزود: نقطه مشترک معلم و مادر هدایت و عشق به تربیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه 70 درصد از کل نیروهای فرهنگی در هرمزگان را زنان تشکیل می‌دهند، یادآورشد: حتی وزیر آموزش و پرورش طی سخنانی تاکید کرده است که حوزه مدارس ابتدایی الزاماً باید به معلمان زن واگذار شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین با بیان اینکه محبت، همدلی و همفکری از ضرورت‌ها در راه تحقق برنامه‌های تربیتی‌است، افزود: هرمزگان به درستی در مسیر مبتنی بر سند تحول بنیادین قرار گرفته و این نشان از توسعه مدیریت این حوزه است.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه فرهنگیان در تحقق شعار حماسه سیاسی بسیار تاثیر گذارند، افزود: باید جامعه را در ابتدا به سمت حضور حداکثری و سپس حضور با شور و شعور ، تشویق و دعوت کرد.

انتهای پیام/88001/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول