اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

معلمی، شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر است/ توسعه کشور به واسطه تلاش‌ معلمان است

فرماندار بردسیر روز معلم را گرامی داشت و گفت: معلمی، شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق، هنر و توانمندی است.

معلمی، شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق و هنر است/ توسعه کشور به واسطه تلاش‌ معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، هادی احمدی در آیین گرامیداشت روز معلم در این شهرستان اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز زن ایرانی با تأسی از حضرت فاطمه زهرا (س) به الگوی زنان جهان تبدیل شده است.

وی به آسیب‌شناسی نقش زنان در جوامع غربی پرداخت و افزود: زن ایرانی نقش ارزشمند و تاثیرگذار خود را در انقلاب اسلامی و بعد از آن در جبهه‌های جنگ تحمیلی به اثبات رسانده است.

فرماندار بردسیر یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و عنوان کرد: دانشمندان هسته‌ای کشور امروزه خاری در چشم دشمنان محسوب می‌شوند و تنها راه مقابله استکبار با پیشرفت‌های کشور به شهادت رساندن نخبگان علمی است.

احمدی با بیان اینکه زنان در پیشرفت و توسعه کشور و عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی و مدیریت نقش بسزایی ایفا کرده‌اند، گفت: انتخاب بانوان به عنوان معاون ریاست جمهوری و وزارت، بیانگر نقش مهم زنان در عرصه‌های مدیریتی کشور است.

وی به حماسه آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حضور مخلصانه جوانان در دفاع مقدس، مرهون دامان پاک زنان ایرانی است.

احمدی همچنین روز معلم را گرامی داشت و افزود: معلمی، شغل و حرفه نیست، بلکه ذوق، هنر و توانمندی است.

وی خاطر نشان کرد: توسعه کشور در زمینه‌های علمی به واسطه تلاش‌های دلسوزانه معلمانی است که دانش خود را در تربیت و آموزش نسل جوان به کار گرفته‌اند.

فرماندار بردسیر شهدای جهاد علمی کشور را پرورش یافته در دامان معلمان دلسوز و مجاهد دانست.

حجت‌الاسلام حمید انصاریان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان صفات و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) را برشمرد و افزود: مظهر تمام خوبی‌های عالم، حضرت فاطمه (س) است.

وی اندیشه‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را برگرفته از دین مبین اسلام دانست و افزود: حرکت بیداری اسلامی در جهان نشأت گرفته از اندیشه ناب و آزادی‌بخش حضرت امام خمینی (ره) است.

انصاریان به نقد مکاتب ساخته دست بشر پرداخت و تصریح کرد: سعادت دنیا و آخرت در پیروی از دستورات دین مبین اسلام است.

وی خواستار معرفی بیشتر اندیشه‌های امام خمینی (ره) در دانشگاه‌ها و مراکز علمی شد و گفت: در جهان کنونی تنها راه نجات بشریت، پیروی از دستورات دین اسلام و اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

انصاریان با بیان اینکه حماسه سیاسی دارای دو بعد ملی و منطقه‌ای است، خاطر نشان کرد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو موجب تقویت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول