اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ریگان:

معلمان نمونه ریگان تجلیل می‌شوند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان گفت: در‌ هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که از جمله آن گردهمایی بزرگ فرهنگیان و تجلیل از معلمان نمونه است.

معلمان نمونه ریگان تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزا‌ری فارس از ریگان، برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در شهرستان ریگان از صبح امروز با عطرافشانی قبور مطهر شهدای گمنام و برگزاری زیارت عاشورا آغاز شد.

اصغر پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان در این مراسم معنوی که با حضور تمام‌ معلمان شهرستان ریگان برگزار شد، اظهار داشت: معلم امانتداری است که انسان امانت اوست‌.

وی افزود: مقام معلم به اندازه‌ای والا است که به گفته رهبر کبیر انقلاب که فرمودند، «‌معلمی شغل انبیاست» هر کسی که شغل شریف انسان‌سازی را ‌انتخاب می‌کند، هیچ‌گاه در صدد مادیات نیست، زیرا به قول شهید رجایی « معلمی شغل نیست‌، ذوق‌ و هنر است».

پارسا تصریح کرد: آنچه که معلمان را در کارها‌یشان انرژی می‌دهد و صبور می‌کند، نیرو و ایمان الهی است‌، ایمانی که از دل و جان‌ برمی‌خیزد‌، ایمانی که هیچگاه دچار لغزش نمی‌شود‌.

وی عنوان کرد: در‌ هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه‌های متنوعی در سطح شهرستان برگزار می‌شود که از جمله آن گردهمایی بزرگ فرهنگیان و تجلیل از معلمان نمونه است.

پارسا ابراز داشت: دیدار با خانواده شهدا، غبار‌روبی و عطر‌افشانی قبور شهدا، ریگ‌نوردی،‌ جشنواره بزرگ مقاله‌نویسی، دیدار با فرهنگیان بازنشسته از دیگر برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/80014/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول