اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار راور:

گرامیداشت هفته معلم توجه به تعهد و معنویت معلمان است

فرماندار راور گفت: گرامیداشت هفته معلم توجه جدی و همه‌جانبه به اندیشه، تعهد و معنویت معلمان است.

گرامیداشت هفته معلم توجه به تعهد و معنویت معلمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدرضا شریفی در مراسم جشن سپاس از مقام معلم با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) در زمینه نقش معلم به عنوان نقش انبیاء در جامعه اظهار داشت: عظمت کار معلم از آن است که معلم اصلی انسان‌ها خداوند متعال است، حال آن که معلم می‌تواند با هدایت درست دانش‌آموزان آنها را به سوی رشد و کمال سوق دهد.

وی روز و هفته معلم را روز تعلیم و تربیت و انسان‌سازی مطرح کرد و گرامیداشت این هفته را توجه جدی و همه‌جانبه به اندیشه، تعهد و معنویت معلمان دانست.

فرماندار راور در ادامه با اشاره به 24 خرداد ماه مصادف با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر مشارکت و حضور گسترده اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

علی علی‌آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور نیز دانش‌آموزان را به عنوان آینده‌سازان نظام مطرح کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همت و تلاش جامعه کشور ایران در جایگاه علمی بالایی شناخته شده که همین نشان از یک جامعه فعال و پویا است و سبب سرافرازی ایران در بین دیگر کشورهای دنیا شده است.

انتهای پیام/80012/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول