اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

رصد بازار برای تحقق حماسه اقتصادی ضروری است

استاندار زنجان گفت: رصد فعل و انفعالات بازار و ایجاد تعامل بین مردم و بازاریان برای تحقق حماسه اقتصادی ضروری است.

رصد بازار برای تحقق حماسه اقتصادی ضروری است

محمد رئوفی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دشمن سال گذشته فشارهای اقتصادی خود را به اوج رساند و در سال‌جاری منتظر نتیجه‌گیری از این فشارها است.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره حماسه‌ساز و حماسه‌آفرین است، تصریح کرد: روحیه حماسی در ملت ایران وجود داشته و در سال‌جاری به اوج می‌رسد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات نمره قبولی در آن محسوب می‌شود، تصریح کرد: مشارکت گسترده در انتخابات از تاکیدات مقام معظم رهبری و اولویت نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی استفاده کرد، افزود: اگر چه دشمنان به دنبال سوژه‌سازی در انتخابات هستند، اما ملت ایران با حضور گسترده در صحنه یک بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

رئوفی‌نژاد از برگزاری هفت همایش حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در استان زنجان خبر داد و افزود: این همایش‌ها با محوریت مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش‌ها به منظور تشویق و ترغیب مردم برای حضور در انتخابات برگزار می‌شود، تصریح کرد: هفت همایش نیز برای جوانان و رای اولی‌ها برپا خواهد شد.

استاندار زنجان وظیفه مردم و مسئولان را در خلق حماسه اقتصادی مهم ارزیابی کرد و گفت: همه مردم در برابر این موضوع مهم وظیفه دارند.

وی با بیان اینکه برای خلق حماسه اقتصادی باید به مسائل بازار توجه ویژه شود، خاطرنشان کرد: رصد فعل و انفعالات بازار و ایجاد تعامل بین مردم و بازاریان برای تحقق حماسه اقتصادی ضروری است.

استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت کشاورزی استان برای خلق حماسه اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: توجه به کشاورزی و استفاده از این ظرفیت‌ها موجب حرکت در مسیر خلق حماسه اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه از اواخر سال گذشته حرکت به منظور تقویت بخش کشاورزی در استان آغاز شده است، افزود: بیش از 120 میلیارد تومان طرح کشاورزی مصوب و پرداخت شده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه در سال‌جاری ظرفیت بیشتری در اختیار استان برای توسعه کشاورزی است، تصریح کرد: امسال طرح‌های کشاورزی به تصویب می‌رسند.

وی با بیان اینکه استفاده از معادن از دیگر ظرفیت‌های استان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با واگذاری ساماندهی معادن به استان‌ها شاهد اقدامات مطلوبتری در این حوزه خواهیم بود.

استاندار زنجان تشکیل ستاد توسعه معادن را گامی مهم برای استفاده از ظرفیت‌های معادن عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از ظرفیت‌های معدنی استان زنجان هنوز استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه بیش از 6 میلیون تن مواد معدنی در استان برنامه‌ریزی شده است، افزود: طرح‌های این پروژه‌ها به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه گام‌های مطلوبی به منظور صنعتی شدن استان زنجان برداشته شده است، خاطرنشان کرد: 30 نوع محصول معدنی در استان وجود دارد که از این ظرفیت به نحو مطلوبی استفاده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز از ظرفیت معدن انگوران استفاده لازم نشده است، یادآور شد: از 60 واحد سرب و روی موجود در استان تنها از 30 درصد ظرفیت استفاده می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه تصمیمات مطلوبی در حوزه استفاده از معادن در کشور گرفته شده است، خاطرنشان کرد: تسهیلات یارانه‌دار با بهره پایین برای استفاده از ظرفیت معادن در اختیار ستاد توسعه معادن استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/73003/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول