اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل:

بخش خصوصی سنگر تحقق حماسه اقتصادی است

رئیس اتاق بازرگانی، ‌صنایع و معادن و کشاورزی اردبیل گفت: بخش خصوصی کفه سنگین تحقق حماسه اقتصادی و سرباز جبهه تولید و اشتغال است.

بخش خصوصی سنگر تحقق حماسه اقتصادی است

حسین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بخش خصوصی در شرایط فعلی و سرنوشت‌ساز کشور رسالت سنگینی بر عهده دارد که با تلاش مضاعف و حرکت جهادی می‌تواند برای تحقق «حماسه سیاسی و اقتصادی» که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال 92 نام‌گذاری کردند، نقش ممتاز و تعیین‌کننده داشته باشد.

وی با بیان اینکه در سنگر اقتصادی برای تحقق نظر مقام معظم رهبری و خلق حماسه سیاسی و اقتصادی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم، تصریح کرد: به عنوان سربازان جبهه اقتصادی برای پویایی اقتصاد، رونق تولید داخلی و توسعه و خودکفایی کشور تمام همت و تلاش خود را جهادگونه به کار می‌بندیم.

پیرمؤذن با تاکید بر اینکه سیاست یک دولت کفه یک ترازو و اقتصاد آن کفه دیگر ترازو می‌باشد، خاطر نشان کرد: مسایل سیاسی و اقتصادی مکمل یکدیگرند و با یک نگاه واحد باید به این دو بخش نگاه کنیم و نباید یکی بر دیگری برتری داشته باشد چون غفلت از یکی موجب می‌شود که این دو کفه ترازو در تصمیم‌گیری‌ها و عملیاتی کردن برنامه‌ها به تعادل نرسند.

این مسئول اضافه کرد: یکی از آفت‌های اقتصادی در کشور ما برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری با نگاه سیاسی می‌باشد که متأسفانه در سال‌های اخیر سیاست کاملاً اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده و با تبعات منفی در جامعه، ضربات جبران‌ناپذیری را بر پیکره اقتصاد و تولید کشور وارد کرده است.

وی نقش بخش خصوصی را در ایجاد فضای پرنشاط سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری بسیار با اهمیت توصیف کرد و ادامه داد: آنچه امروز بر بخش خصوصی و تلاشگران عرصه تولید و صنعت تکلیف است، اینکه با حضور حماسی و مشارکت گسترده در انتخابات پیش‌رو، رصد کردن و نیز تحلیل برنامه‌ها و دیدگاه‌های اقتصادی کاندیداها و تیم اقتصادی خودشان با تصمیم‌گیری درست و انتخاب آگاهانه با داشتن نقش مؤثر در خلق حماسه سیاسی، برای خلق حماسه اقتصادی نیز آرامش و پویایی را به جامعه اقتصادی کشور باز گردانند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اتاق بازرگانی اردبیل در تحلیل خود وضعیت اقتصادی، تولید و صنعت کشور را در سال گذشته بسیار نامناسب توصیف کرد و بیان داشت: سال 91 برای بخش خصوصی سال سختی بود و عدم حمایت دولت از یک‌ سو و تحریم‌های دشمنان از سوی دیگر موجب شد تا بخش خصوصی در سال 91 سالی سخت و پرمشقت را پشت سر بگذارد.

پیرمؤذن یادآور شد: اما تلاشگران عرصه تلاش و تولید با همت بلند و روحیه تحسین برانگیز در سنگر تولید برای توسعه کشور و تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هرگز دلسرد نشدند و تلاش مضاعف کردند.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول