اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

سراسر زندگی حضرت فاطمه(س) حماسه سیاسی و اقتصادی بود

امام جمعه همدان گفت: سراسر زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) حماسه سیاسی و اقتصادی بود.

سراسر زندگی حضرت فاطمه(س) حماسه سیاسی و اقتصادی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در مراسم جشن ولادت حضرت زهرا(س) در آرامگاه بوعلی سینا اظهار داشت: قلم قضا و قدر در دستان مبارک حضرت فاطمه(س) است و هر خواسته‌ای را باید از ایشان درخواست کرد.

وی تصریح کرد: همه ما باید علاوه بر شوق مدح و ثنای حضرت زهرا(س) در عمل نیز زندگی و شخصیت این بانوی بزرگ را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

امام جمعه همدان با اشاره به نامگذاری سال با عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: اگر زندگی حضرت زهرا(س) را تجزیه و تحلیل کنیم در می‌یابیم که زندگی آن حضرت سراسر حماسه سیاسی و اقتصادی بود.

وی اضافه کرد: در بحث حماسه اقتصادی زندگی حضرت زهرا(س) بسیار مشقت‌بار بود اما همواره کمک‌رسان به فقیران و مستمندان بودند.

محمدی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را یادآور شد و افزود: در این انتخابات باید در گام نخست همه در پای صندوق‌ها حاضر شده و گام بعدی فرد اصلح را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) برای جامعه امروز درس زندگی است افزود: باید در همه شئون زندگی همچون عفاف، حجاب،نماز و... فاطمه‌گونه باشیم.

گفتنی است مولودی‌خوانی و اجرای مسابقه از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.  

انتهای پیام/89017/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول