اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون شورای اسلامی کار کشور:

حماسه سیاسی وظیفه مردم و حماسه اقتصادی وظیفه دولت است

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور گفت: حماسه سیاسی وظیفه مردم و حماسه اقتصادی وظیفه دولت و دولت‌مردان است.

حماسه سیاسی وظیفه مردم و حماسه اقتصادی وظیفه دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اولیاء علی‌بیگی در مراسمی که به مناسبت هفته کار و کارگر و دیدار کارگران و کارفرمایان در سالن آمفی‌تئاتر استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: کارآفرینان، کارگرانی با مسئولیت‌های بیشتر هستند و گرامی‌داشت روز کار و کارگر به مدت یک هفته در کشور نشان از اهمیت، جایگاه و منزلت این روز برای کارگران است.

علی‌بیگی تصریح کرد: هفته کار و کارگر بیان‌گر جایگاه و منزلت کارگر است چرا که در حقیقت در این بزرگ‌داشت کرامت انسانی مطرح است و حق جامعه کار و تولید است که از آنها تجلیل شود.

به گفته وی، مقام کارگر مقامی والا و ارزشمند و دارای تکریم است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) در طول زندگانی خود، بر دو دست بوسه زده است، تصریح کرد: پیامبر(ص) یک‌بار بر دست حضرت زهرا(س) و یک‌بار دیگر بر دست کارگر بوسه زد که این عمل پیامبر(ص) مبتنی بر حکمت است.

رئیس کانون شورای اسلامی کارگری کشور گفت: امروز باید جایگاه کارگر را حس و لمس کرد چرا که کارگر در توسعه هر مملکت نقش‌آفرین است.

وی افزود: کار کردن مجاهدت در راه خدا است و کار، جهاد و کارگر، مجاهد در راه خداست، بنابراین ارزش کارگری که برای روزی حلال تلاش می‌کند قابل وصف نیست.

علی‌بیگی ادامه داد: کارگر، کارفرما و دولت به عنوان شرکای اجتماعی محسوب می‌شوند تا جایی که مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت این موضوع فرمودند کارگر و کارفرما همانند 2 هم‌سنگرند.

وی ادامه داد: دشمنان همواره به دنبال ایجاد محدودیت برای نظام بوده‌اند اما مردم و نظام همواره در کنار هم، توطئه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند که یکی از این مصادیق حضور غیورانه ملت در دفاع مقدس بود.

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار کشور اظهار کرد: امروز هم در آن شرایط حساس قرار داریم و راه‌برون‌رفت از این وضعیت این است که باید باور کنیم کارگر و کارفرما در یک سنگر قرار دارند و دوران تقابل و تضاد در این عرصه به سر آمده است و این دو قشر در واقع شریک هم هستند.

علی‌بیگی با اشاره به اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی استان کرمانشاه از جمله استان‌هایی است که رابطه حسنه‌ای بین تشکلات کارگری و کارفرمایی برقرار کرده، تصریح کرد: کارگر باید بپذیرد تا کارآفرینی نباشد کار وجود ندارد و کارآفرین نیز باید بداند که تا کارگری نباشد تولید نخواهد چرخید، بنابراین به فرموده رهبری در خصوص هم‌سنگری قشر کارگر و کارفرما یک واقعیت انکارناپذیر است.

وی اظهار کرد: مسئولان، کارگران و کارآفرینان اگر دغدغه‌های رهبری را در عرصه تولید و اقتصاد سرلوحه کار خود قرار دهند مشکلات رفع خواهد شد.

رئیس کانون شورا‌های اسلامی کار کشور گفت: دشمنان ایران بدانند هر چه توطئه بیشتر شود بیداری ملت، هم‌گرایی و هم‌افزایی ملت بیشتر خواهد شد و جامعه کارگر در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی حماسه عظیم در انتخابات خلق خواهند کرد و در حماسه اقتصادی نیز موفق خواهند بود.

وی افزود: پیوند مردم و رهبری ناگسستنی است و مردم کرمانشاه در سفر مقام معظم رهبری این موضوع را اثبات کردند لذا جامعه کارگری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با اطاعت از رهبری تلاش خواهند کرد.

علی‌بیگی تصریح کرد: حماسه سیاسی وظیفه مردم و حماسه اقتصادی وظیفه دولت و دولت‌مردان است و همه مسئولان در این راستا وظیفه دارند چرا که حق مردم بیشتر از اینها است.

انتهای پیام/2700/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول