اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

کارگران با اراده جهادگونه خالق یک حماسه عظیم اقتصادی باشند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: کارگران و همه کسانی که در عرصه اقتصادی قدم برداشته‌اند با تلاش و جدیت و اراده جهادگونه می‌توانند خالق یک حماسه عظیم اقتصادی باشند.

کارگران با اراده جهادگونه خالق یک حماسه عظیم اقتصادی باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا استان گلستان، حسین خواجه‌مظفری در جمع کارگران استان با بیان اینکه کارگران وفادارترین افراد جامعه به انقلاب و نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: هفته کارگر را باید به همه مردم تبریک گفت چراکه اینجا صحبت از یک شخص نیست بلکه تقدیر از جایگاه کارگر و ارزش‌گذاری برای این مقام است.

وی با اشاره به اینکه کارگران در جامعه پرچمدار خوداتکایی و استقلال اقتصادی هستند، افزود: کارگران مانند روحی در سرمایه، انرژی و مواد اولیه می‌دمند و آن را تبدیل به یک کالای قابل مصرف می‌سازند.

خواجه‌مظفری با اشاره به شعار سال ابراز داشت: کارگران و همه کسانی که در عرصه اقتصادی قدم برداشته‌اند با تلاش و جدیت و اراده جهادگونه می‌توانند خالق یک حماسه عظیم اقتصادی باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: از آنجایی که «حماسه سیاسی» توامان با «حماسه اقتصادی» است، حضور پرشور و شعور قشر کارگر در عرصه‌های سیاسی به ویژه انتخابات پیش‌رو که مصداق بارز حضور مردمی است باعث اعتلا و استحکام پایه‌های نظام و همچنین استقلال اقتصادی است.

وی متذکر شد: حضور مردم در عرصه سیاسی و حمایت از نظام قطعاً از نگاه بیگانگان و دشمنان همیشه رصد می‌شود و زمانی که دشمنان حضور پرشور مردم را ببینند از مکر و حیله‌هایی که برای این کشور و ملت در سر دارند مایوس خواهند شد.

خواجه‌مظفری با اشاره به اینکه در این نهاد در سالی که گذشت به قشر کار و نیازهای آنان تلاش شده تا رسیدگی مطلوبی انجام شود، اضافه کرد: در همین راستا شاهد افزایش 10 درصدی بیمه‌شدگان و برای سال‌جاری نیز افزایش 25 درصدی حقوق کارگران را خواهیم داشت.

انتهای پیام/2307/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول