اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 89

ری‌شهری: حماسه اقتصادی در گرو خلق حماسه سیاسی است + تصاویر

نماینده سابق ولی‌فقیه و سرپرست سابق حجاج ایرانی با اشاره به مشکلات موجود در جامعه گفت: هرچه حضور مردم در روز 24 خردادماه 92 پرشورتر باشد، حماسه سیاسی بهتر محقق می‌شود.

ری‌شهری: حماسه اقتصادی در گرو خلق حماسه سیاسی است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله محمد محمدی‌ری‌شهری ‌‌در جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در امامزاده عبدالله بن موسی‌بن‌جعفر (ع) گرگان اظهار داشت: هرچه حضور مردم در روز 24 خردادماه 1392 پرشورتر باشد، حماسه سیاسی بهتر محقق می‌شود.

وی با بیان اینکه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نظام قوت بیشتری پیدا می‌کند، افزود: دشمنان خواهان حضور حداقلی مردم در انتخابات هستند.

حماسه اقتصادی در گرو خلق حماسه سیاسی است

نماینده سابق ولی‌فقیه و سرپرست سابق حجاج ایرانی خاطرنشان کرد: علاقمندان به حضرت فاطمه زهرا (س) خواهان حفظ دستاوردهای انقلاب هستند.

محمدی‌ری‌شهری با بیان اینکه تحقق حماسه اقتصادی در گرو تحقق حماسه سیاسی است، تصریح کرد: در صورت خلق حماسه سیاسی حماسه اقتصادی هم خلق می‌شود.

وی، تداوم راه شهدا را در گرو تحقق حماسه سیاسی دانست و تأکید کرد: ملت ایران برای پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران باید در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند.

برکات حضرت زهرا (س) به متوسل شدن و ذکر فضایل خلاصه نمی‌شود

نماینده سابق ولی‌فقیه و سرپرست سابق حجاج ایرانی با بیان اینکه متوسلین به حضرت فاطمه زهرا (س) به مطالبات خود می‌رسند، افزود: برکات این کوثر الهی به توسل یافتن و ذکر مناقب آن خلاصه نمی‌شود.

محمدی‌‌ری‌شهری خاطرنشان کرد: باید با سبک زندگی آن حضرت و چگونگی رسیدن به او مقام سروری تمامی زنان عالم از اول و تا آخر آشنا شویم.

وی ادامه داد: عمر انسان باید در راه خدمت به جامعه و کمالات هزینه شود در غیر اینصورت بی‌فایده است.

بعد الگوگیری حضرت زهرا (س) بیشتر مورد نیاز است

نماینده سابق ولی‌فقیه و سرپرست سابق حجاج ایرانی گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دو بعد اختصاصی و قابل الگوگیری دارد و در مدح و فضیلت‌های آن حضرت بیشتر به بعد اختصاصی وی پرداخته می‌شود. 

محمدی‌‌ری‌شهری تصریح کرد: الگوگیری از آن حضرت در زندگی به ویژه برای نسل جوان بیشتر مورد نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: پروردگار با دادن عمر طولانی و قدرت عقل و انتخاب به انسان این فرصت را داده تا فکر کرده و راه درست را انتخاب کند.

نماینده سابق ولی‌فقیه و سرپرست سابق حجاج ایرانی تأکید کرد: برای این منظور می‌توان زهرای اطهر (س) را الگوی خود قرار داد.

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ظهر امروز جشنی در گرگان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمعی از مردم گرگان برگزار شد.

در ابتدای مراسم، محمد یازرلو، قاری ممتاز کشوری از استان گلستان با قرائت آیات قرآن مجید مراسم را آغاز کرد که قرائت زیبای وی مورد استقبال میهمان ویژه مراسم آیت‌الله ‌محمدی‌ری‌شهری، نماینده سابق ولی‌فقیه و سرپرست سابق حجاج ایرانی قرار گرفت.

در ادامه؛ گروه تواشیح و مدیحه‌سرایی امیرالمومنین(ع) با اجرای قطعه‎های گوناگون به زبان‎های فارسی و عربی شادی‌بخش این مراسم بوده و در پایان اجرا نیز آیت‌الله ‌محمدی‌ری‌شهری از این گروه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/83004/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول