اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‎های اسلامی کارخانجات گلستان:

شناخت «حماسه سیاسی» مقدمه خلق «حماسه اقتصادی» است

رئیس اتحادیه انجمن‎های اسلامی کارخانجات استان گلستان گفت: مردم برای خلق «حماسه سیاسی» باید به سمت کسانی بروند که صاحب مدیریت، تجربه و برنامه باشند؛ در این صورت می‎توان به «حماسه اقتصادی» امیدوار بود.

شناخت «حماسه سیاسی» مقدمه خلق «حماسه اقتصادی» است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سهراب مهاجر بعدازظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز کار و کارگر در گرگان اظهار داشت: در حال حاضر کشور تحت‎ فشار و محاصره اقتصادی از سوی دشمنان نظام و انقلاب است؛ آنها برای مملکت، اقتصاد و سیاسیت ایران در حال برنامه‎ریزی هستند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه حماسه‎آفرین بوده‎اند، یادآور شد: اگر «حماسه سیاسی» را با شناخت و هدف مشخصی دنبال کنیم و خوب در انتخابات ظاهر شویم تا افراد شایسته وارد میدان خدمت شوند آن وقت شاهد حل مشکلات مردم خواهیم بود.

مردم همیشه موقعیت‎شناس هستند

رئیس اتحادیه انجمن‎های اسلامی کارخانجات گلستان با اشاره به اینکه مردم، جوانان و دانشجویان همیشه موقعیت‎شناس و جلوتر از دیگران در صحنه‎های انقلاب حضور داشتند، ابراز داشت: مردم با حضور پرشور خود حماسه‎های متعددی قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به وجود آورده‎اند.

مهاجر خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم «حماسه سیاسی» به خوبی رقم بخورد باید به سمت کسانی برویم که دارای مدیریت، تجربه و برنامه باشند آن موقع می‎توانیم به «حماسه اقتصادی» نیز امیدوار باشیم.

وی متذکر شد: باید با چشمانی باز، هوشیاری کامل و با مطالبه شعارهایی که افراد می‎دهند و شناخت سابقه آنها در انتخابات شرکت کنیم.

خلیج فارس نشانه هویت ایرانیان است

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی خانه کار و کارگر گلستان نیز در این مراسم با تبریک هفته کار و کارگر همچنین روز خلیج فارس، اظهار داشت: خلیج فارس نشانه هویت ایرانیان است.

وی با بیان اینکه کشور نیازمند حرکت حماسی و جهش بزرگ در عرصه‎های اقتصادی است، ابراز داشت: نقش کارگران در پیروزی و در همه صحنه‎های انقلاب اسلامی پررنگ بوده است.

سید عیسی هادیان با اشاره به اینکه دین اسلام توصیه موکد نسبت به احترام کارگر و تأمین امنیت شغلی آنان داشته است، گفت: ایجاد امنیت شغلی، سرمایه و سرمایه‎گذاری جزو اولویت و خواسته شرع و اسلام است.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول