اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان تاکید کرد

تکمیل حلقه‌های اقتصاد مقاومتی برای خلق حماسه اقتصادی

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: تکمیل حلقه‌های اقتصاد مقاومتی موجب تحقق حماسه اقتصادی می‌شود.

تکمیل حلقه‌های اقتصاد مقاومتی برای خلق حماسه اقتصادی

فیروز احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: انتخابات مهمترین حادثه تحقق حماسه سیاسی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار حماسه سیاسی سمت و سوی انتخاباتی دارد، خاطرنشان کرد: پرقدرت‌تر و مبارک‌تر از مانور انتخابات در حوزه حماسه سیاسی وجود ندارد.

*توطئه‌های انتخاباتی دشمنان خنثی شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: توطئه‌هایی که به نام انتخابات از سوی دشمنان در حال طراحی بود با نامگذاری مقام معظم رهبری خنثی شده است.

وی با بیان اینکه حماسه 22 بهمن مقدمات و زیرساخت تحقق حماسه سیاسی محسوب می‌شود، یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای خلق حماسه‌ای جدید در انتخابات آماده شده است.

احمدی با اشاره به اینکه مردم گوش به فرمان مقام معظم رهبری راهبرد و استراتژی مقام معظم رهبری را برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات مورد توجه قرار می‌دهند، افزود: مرد بزرگ مبارزه با استکبار جهانی در این انتخابات انتخاب می‌شود.

وی سبک زندگی مورد نظر مقام معظم رهبری را در تحقق حماسه اقتصادی مهم دانست و گفت: تغییر سبک زندگی گامی اساسی در تحقق حماسه اقتصادی است.

*زیرساخت‌های توسعه اقتصادی فراهم شده است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در طول پنج سال گذشته مسائل اقتصادی را مورد توجه قرار داده‌اند، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های توسعه اقتصادی در جامعه فراهم شده است.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی در مبارزه اقتصادی قرار دارد، خاطرنشان کرد: تعیین شعارهای اقتصادی در طول پنج سال گذشته نظام اسلامی را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

احمدی تکمیل حلقه‌های اقتصاد مقاومتی را موجب تحقق حماسه اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید همه مردم با همه توان حاضر شوند.

انتهای پیام/73003/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول