اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بم:

پیگیر اختصاص اعتبار احداث باند دوم بم ـ کرمان هستیم

فرماندار بم گفت: با سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به استان کرمان پیگیر اختصاص اعتبار احداث باند دوم بم ‌کرمان هستیم.

پیگیر اختصاص اعتبار احداث باند دوم بم ـ کرمان هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین در همایش قانون، امنیت و توجیهی انتخابات اظهار داشت: هدف از تشکیل همایش توجیه هیئت‌های اجرایی، عوامل برگزاری انتخابات و کاندیداهای شوراهای شهر و روستا است.

وی افزود: برگزاری انتخاباتی سالم، به دور از تنش، توهین و اختلاف‌افکنی به طور جدی در دستور کار ما است.

زین‌الصالحین بیان داشت: حضور پرشور و منسجم مردم شهرستان بم در عرصه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی حکایت از عزم، غیرت و ولایتمداری مردم این دیار است و دشمن باید بداند مردم ایران همیشه هوشیار، بیدار و آماده بوده و حامی و پشتیبان ولایت هستند.

وی انتخابات را امری ملی و فرا منطقه‌ای اعلام و افزود: کار اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستا خدمت به مردم است و افتخارشان خدمت صادقانه به مردم این مرز بوم است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

فرماندار بم گفت: هدف اصلی دشمن مخالفت با انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های علمی نیست، بلکه هدف اصلی ضربه و خدشه وارد کردن به اعتقادات ما است و اینکه دست از پشتیبانی نظام، ولایت فقیه و اسلام برداریم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بم خواستار همکاری مسئولان شهرستان در برگزاری انتخابات شد و گفت: همان‌گونه که ما فتنه 88 را فراموش نکرده‌ایم، دشمن نیز تجربه 88 را از یاد نبرده و حتی ممکن است با برنامه‌ای جدید وارد عرصه شود.

وی از سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهوری به استان کرمان خبر داد و گفت: از هم‌اکنون آماده حضور هیئت دولت در استان هستیم و امیدوارم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان از جمله باند دوم جاده بم ـ کرمان، گازرسانی و تامین آب آشامیدنی از سد نساء اعتبارات لازم اختصاص یابد. 

فرماندار بم با اشاره به روز جهانی کارگر گفت: کارگران جزو آن دسته از اقشاری هستند که کشور، نظام و شهرمان به آنها نیازمند هستند، زیرا تولید و اقتصاد سالم و رو به پیشرفت در گرو داشتن کارگرانی سالم، صدیق و کوشا است.

وی با بیان اینکه زندگی معلم و فیلسوف گرانقدر استاد مرتضی مطهری برای همه ما الگو است، افزود: سخنان این معلم ارزشمند سخنانی کاربردی و راهبردی است، زیرا دانسته‌های وی به عنوان چراغ راه هدایت و نقشه راه انسان‌ها به شمار می‌رود.

زین‌الصالحین معلمان را سفیران هدایت و نشان‌دهنده و راهنمای بشریت اعلام و ابراز داشت: معلمان با تکیه به قرآن، رهنمودهای الهی و معصومین برای هدایت جامعه تلاش می‌کنند و هر کس در حال حاضر هر مقامی دارد، به دلیل زحمات معلمان دلسوزی است که در گذشته برای آنها زحمات زیادی متقبل شده‌اند.

انتهای پیام/2446/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول