اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد اسلامی آمل:

شورای قرآنی در آمل تشکیل می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از تشکیل شورای قرآنی در این شهرستان خبر داد.

شورای قرآنی در آمل تشکیل می‌شود

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به برگزاری نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار کرد: شیوه‌های عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری برای شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی اعضا و ارائه راهکارهایی درباره اشاعه و ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان صورت گرفت.

محمدی درباره فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان بیان کرد: از مهم‌ترین مصوبات این جلسه تشکیل شورای قرآنی شهرستان متشکل از فعالان عرصه قرآنی در حوزه‌ها، سازمان‌ها و دفاتر مختلف مانند فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، جامعه القرآن و مکتب‌القرآن بود.

وی با اشاره به نخستین نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی در سال جدید اظهار داشت: این نشست به منظور تعاملی دوطرفه، دیداری چهره به چهره و قرائت اشعار توسط شاعران بومی و فارسی صورت گرفت.

محمدی با اشاره به اهمیت زبان شعر در پیام‌رسانی به افراد جامعه خاطرنشان کرد: این هنر ارزشمند باید جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هنر شعر از گذشته‌های دور با فرهنگ ایرانیان پیوند خورده است، گفت: باید برای تحکیم پایه‌های این هنر ارزشمند در جامعه قدم برداشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل با اشاره به اینکه این شهرستان در زمینه علم و ادبیات اساتید و فرهیختگان به نامی دارد، افزود: نام‌آوران و بزرگان ادبی زیادی از این شهرستان برخواسته‌اند که امیدواریم این درخشش در طول سالیان ادامه داشته باشد.

انتهای ‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول