اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای سیستان و بلوچستان خبر داد

نظارت 4 هزار نفر بر انتخابات شوراها در سیستان و بلوچستان

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای سیستان و بلوچستان گفت: تعداد 4 هزار نفر ناظر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند که تأیید نهایی انتخابات بر عهده آنها است.

نظارت 4 هزار نفر بر انتخابات شوراها در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رضا مرعشی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: در 2 هزار و 961 روستای واجدالشرایط در سطح سیستان و بلوچستان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: نباید انتخابات مهم و زیربنایی شهر و روستا تحت‌الشعاع انتخابات ریاست جمهوری قرار گیرد.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عمران و آبادانی و پیشرفت شهر و روستای ما نیز اهمیت دارد گفت: شهرها و روستاهای استان هنوز زخم‌هایی دارند که قطعاً می‌توان با انتخاب درست و صحیح متخصصان حوزه خدمات شهری در انتخابات این زخم‌ها را التیام بخشید.

مرعشی ادامه داد: در انتخابات شهر و روستا باید از گرایش‌های قومی و خویشاوندی چشم پوشید و تلاش کنیم انسان‌های خدوم پاک و اهل فن در این عرصه وارد شوند.

وی بیان کرد: این انتخابات تنها انتخاباتی است که زیرنظر مجلس انجام می‌شود.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای سیستان و بلوچستان وظیفه هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا را بسیار خطیر عنوان کرد و افزود: از ابتدای دی‌ماه سال گذشته تا نیمه تیرماه فعالیت هئیت نظارت بر انتخابات ادامه دارد، آنها باید با نظارت کامل اجازه ندهند کوچک‌ترین تخلفی در هنگام رأی‌گیری صورت پذیرد.

مرعشی از فعالیت 4 هزار ناظر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و عنوان داشت: این ناظران آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: مردم نباید فقط رأی بدهند بلکه باید عملکرد اعضای شورای شهر را رصد کرده و آنها را به خدمت بیش از پیش وا دارند.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هم اکنون در حاشیه شهرها شاهد معضلات و مشکلات بسیاری هستیم گفت: باید با این انتخابات افرادی را روی کار بیاوریم تا ایده و اندیشه داشته باشند و برای این مشکلات و معضلات چاره جویی کنند.

مرعشی بیان داشت: شورا می‌تواند یک مجلس محلی باشد و مشکلات شهری را با تعامل با شهرداری مرتفع کند.

وی بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: دشمنان نظام منتظر نظاره صحنه انتخابات ایران هستند که این می‌طلبد با حضور گسترده و حداکثری، اقتدار نظام را تضمین و دشمنان آن را مأیوس کنیم.

دبیر هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای سیستان و بلوچستان نقش رسانه‌ها را در تشریح اهمیت شوراها بسیار مهم عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها باید با تشریح وظایف شوراها مردم را از عملکرد آنها آگاه کنند.

انتهای پیام/75004/ح40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول