اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

عسگری محمدیان عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی شد

دبیر هیئت کشتی مازندران از حضور عسگری محمدیان به عنوان عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد خبر داد.

عسگری محمدیان عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی شد

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: کشتی‌گیران مازندران برای دریافت کاپ قهرمانی به رقابت‌های جام تختی اعزام می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: برای شرکت در این رقابت‌ها اسامی هفت کشتی‌گیر مازندرانی با برگزاری چند جلسه اردو معرفی شدند.

وی تصریح کرد: در وزن 55 کیلوگرم حاج آقانیا، 60 کیلوگرم شاه کلایی، 66 کیلوگرم گودرزی، 74 کیلوگرم محمدیان، 84 کیلوگرم میر صابری، 96 کیلوگرم طحان و 120 کیلوگرم موسوی به عنوان هفت کشتی‌گیر آزادکار مازندرانی در جام تختی هستند.

دبیر هیئت کشتی مازندران همچنین درباه مربیان مازندرانی در ترکیب تیم مازندران گفت: میرعمادیان، ناظری و خلعتبری به عنوان سه مربی تیم منتخب کشتی آزاد مازندران را همراهی می‌کنند.

نوری‌زاده با اشاره به برگزاری این مسابقات در 18 تا 20 اردیبهشت در تهران بیان داشت: با توجه به جوانی ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد مازندران و توانایی بالای کشتی گیران از مدعیان این جام هستیم.

وی در ادامه از حضور عسگری محمدیان به عنوان اعضای شورای فنی تیم‌های ملی کشتی آزاد کشورمان خبر داد و افزود: محمدیان به عنوان اسطوره کشتی مازندران و یکی از مربیان سازنده در این کمیته از سوی فدراسیون انتخاب شد.

دبیر هیئت کشتی مازندران درباره نفرات دیگر اعضا شورای فنی تیم ملی تصریح کرد: ابراهیم جوادی، منصور برزگر، علی بیات و علیرضا سلیمانی از دیگر اعضا این کمیته هستند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول