اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

برگزاری انتخابات شوراها در 95 روستای دشتستان

فرماندار دشتستان از برگزاری انتخابات شوراها در 95 روستای دشتستان خبر داد.

برگزاری انتخابات شوراها در 95 روستای دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم امر مهم و مقدسی است و همه مسئولان موظف به ارائه خدمات بهینه به مردم هستند.

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات بیان کرد: تمام ساز و کارهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه در شهرستان دشتستان فراهم است و مطابق برنامه‌های زمان‌بندی تمامی کارها را انجام داده‌ایم.

خرمی خاطر نشان کرد: در مناطق مختلف شهرستان دشتستان 761 نفر برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی در مناطق شهری و روستایی نام‌نویسی کرده‌اند که 46 نفر از ایشان را بانوان و بقیه را آقایان شامل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی در 9 شهر دشتستان برگزار می‌شود، افزود: برای حضور در شوراهای اسلامی شهرهای دشتستان 155 نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

خرمی بیان داشت: در دوره جاری شاهد تشکیل یک شورای 9 نفره و هشت شورای پنج نفره در شهرهای تابعه شهرستان دشتستان خواهیم بود.

فرماندار دشتستان گفت: به‌منظور حضور در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان دشتستان 606 نفر در 95 نقطه روستایی دشتستان نام‌نویسی کرده‌اند.

وی با تشریح وضعیت شوراهای اسلامی روستایی در شهرستان دشتستان، ادامه داد: در نقاط روستایی شهرستان دشتستان نیز شاهد تشکیل 80 شورای سه نفره و 15 شورای 5 نفره خواهیم بود.

خرمی یادآور شد: در میان ثبت‌نام کنندگان شوراهای اسلامی شهرستان دشتستان اقشار و طبقات مختلف اجتماعی حضور داشته‌اند و به‌حول و قوه الهی شاهد برگزاری انتخاباتی حماسی و باشکوه در شهرستان دشتستان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به هیچ نحو نباید از امکانات دستگاه متبوع و موقعیت خود برای هیچ فرد، حزب یا جناح خاصی بهره‌برداری کنند چرا که در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق قانونی برخورد خواهیم کرد.

فرماندار دشتستان گفت: مردم ایران اسلامی مردمی روشن و بصیر هستند و کاندیدای اصلح را بر اساس شاخص‌ها و معیارهایی که رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی تبیین کرده‌اند انتخاب می‌کنند.

خرمی تصریح کرد: دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات وظیفه‌ای همگانی است که تمامی مردم و مسئولان باید آن را مورد توجه قرار دهند و برای دستیابی به آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌ها و مکاتبات صورت گرفته تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید تجهیزات و امکانات خود را در اختیار ستاد انتخابات شهرستان قرار دهند تا بتوانیم برنامه‌ریزی مطلوب برای برگزاری انتخابات به بهترین شکل ممکن را داشته باشیم و نواقص احتمالی را نیز تامین کنیم.

خرمی گفت: توسعه شهرستان دشتستان هدف والایی است که تمامی مسئولان اجرایی باید به آن توجه داشته باشند و قابلیت‌های فراوانی برای پیشرفت در شهرستان دشتستان وجود دارد.

فرماندار دشتستان اذعان داشت: می‌توانیم با کار و تلاش همه‌جانبه مسئولان اجرایی این شهرستان، دشتستان را به شهرستان معین استان برای حمایت از سایر شهرستان‌ها تبدیل کنیم.

خرمی یادآور شد: بیمارستان شهید گنجی برازجان آماده بهره‌برداری است و در روزهای آتی و با حضور ریاست محترم جمهور شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

انتهای پیام/2452/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول