اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش دشتستان:

20 درصد نامزدهای شوراهای اسلامی ‌دشتستان معلم هستند

رئیس آموزش و پرورش دشتستان گفت: 20 درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهرستان دشتستان معلم هستند.

20 درصد نامزدهای شوراهای اسلامی ‌دشتستان معلم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان،‌ عباسعلی اسدی ‌در نشست مسئولان شهرستان دشتستان با گرامیداشت هفته معلم اظهار داشت: نقش معلم و آموزش و پرورش نقشی کلیدی است و پیشرفت و تعالی جامعه تا حدود زیادی وابسته به این نهاد است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: هفته معلم فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به هدایت‌گرانی است که یا خود معلم هستند و یا همراه معلم در تربیت نسل‌های سالم و پرهیزگار برای تحقق ارزش‌های متعالی در تکاپو هستند.

اسدی بیان داشت: امسال اداره آموزش و پرورش این شهرستان برنامه‌های ویژه‌‌‌ای را در راستای قدردانی از معلمان در دستور کار قرار داده و از تمامی مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان دعوت می‌کنیم در این برنامه‌ها حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور مسئولان در کنار معلمان در مدارس و محیط‌های آموزشی روح نشاط را در معلمان زنده می‌کند و به ایشان نشاط و سرزندگی می‌دهد.

اسدی یادآور شد: روز معلم بزرگداشت استاد فرزانه شهید علامه مرتضی مطهری و تجدید میثاق با دین و دانش و بصیرت و تقوا، بزرگداشت مردان و زنانی است که در راه این استاد بزرگ گام نهاده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان ابراز داشت: تمامی اقشار جامعه پیشرفت خود را مدیون معلمان ارزشی هستند، چون معلمان با تلاش خود خشت اول تعلیم و تربیت را در تمامی افراد بنا نهاده‌اند.

اسدی عنوان کرد: ستاد بزرگداشت مقام معلم به ریاست فرماندار از هفته‌های قبل فعالیت خود را شروع کرده و در قالب فعالیت‌های این ستاد شاهد برگزاری ویژه‌برنامه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... خواهیم بود.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی همیشه قدردان زحمات و تلاش‌های معلمان ارزشی هستند و همیشه برای پاسداشت مقام معلم تلاش کرده‌اند.

اسدی گفت: توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از اصول و رویکردهای مهمی است که آموزش و پرورش به آن توجه دارد و در تمامی کارها آن را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: به‌منظور تحقق حماسه سیاسی 20 درصد از معلمین و جمعیت جامعه آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در مناطق شهری و روستایی به‌عنوان کاندیدای شورای اسلامی در صحنه انتخابات حضور یافته‌اند.

اسدی عنوان کرد: به‌منظور تحقق حماسه اقتصادی آموزش و پورش با تلاش در مسیر توسعه علمی و ارتقای سطح علمی جامعه گام‌های مؤثری برمی‌دارد.

وی یادآور شد: آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در ارزیابی استانی حائز مقام اول شده و این امر تنها با تلاش تمامی معلمین و پرسنل آموزش و پرورش شهرستان محقق شده است.

انتهای پیام/2452/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول