اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون خراسان‌رضوی خبر داد

افزایش 20 درصدی شوراهای سازش در خراسان‌رضوی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی از افزایش 20 درصدی شوراهای سازش تا پایان امسال در سطح شهرهای خراسان‌رضوی خبر داد.

افزایش 20 درصدی شوراهای سازش در خراسان‌رضوی

 به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، محمد سنجری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نرخ بیکاری در خراسان‌رضوی 8.3 درصد است که نسبت به سایر استان‌های کشور وضعیت بهتری دارد.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری خراسان‌رضوی چهار درصد از میانگین کشوری کمتر است، ادامه داد: تا پایان برنامه پنجم توسعه نرخ بیکاری در خراسان‌رضوی به هفت درصد کاهش می‌یابد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی از فعالیت بیش از هزار و 300 شورای سازش در استان خبر داد و افزود: در سال گذشته در مجموع 10 هزار پرونده به شوراهای سازش و مراجع قضایی حل اختلاف خراسان‌رضوی رسید که 75 درصد این پرونده‌ها به صلح و سازش و توافق منجر شد.

وی از افزایش 20 درصدی این شوراها تا پایان امسال در سطح شهرهای خراسان‌رضوی خبر داد.

در ادامه حسین نوری، مسئول اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان خلیل‌آباد گفت: تعاونی‌های شهرستان بردسکن از ظرفیت بالایی برخوردار هستند که با حمایت مالی می‌توانند فعالیت‌های مطلوبی انجام دهند.

نوری، ضرورت توجه به استعدادهای این منطقه را مورد تأکید قرار داد و گفت: در سال گذشته در شهرستان خلیل‌آباد 17 شرکت تعاونی ایجاد شد که این شرکت‌ها بدون استفاده از تسهیلات بانکی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/70021/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول