اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد

ضرورت عملیاتی شدن ماده 16 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: عملیاتی شدن ماده 16 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مبنی بر واحدهای جدید تجاری ضرورت دارد.

ضرورت عملیاتی شدن ماده 16 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌محمد گلستانی‌فرد ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت روز زن و هفته کارگر اظهار کرد: نقش کارگران در تولید و اشتغال نقش مؤثری است.

وی با اشاره به وحدت بین خیران و مسئولان ادامه داد: هم به لحاظ کمیت و گستردگی جامعه آموزش و پرورش و هم به لحاظ تاثیرگذاری آموزش و پرورش در آینده کشور، وحدت مهمترین رکن را ایفا می‌کند. 

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان جنوبی افزود: اجرایی شدن ماده 16 تشکیل شوراهای آموزش و پرورش مبنی بر ایجاد واحدهای جدید تجاری، ضرورت دارد و در صورت اجرایی شدن این ماده نیاز به مراجعه به شهرداری‌ها نیست.

خراسان جنوبی 335 معلم نمونه دارد

مدیر آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی با بیان اینکه 335 معلم نمونه با احتساب طبس به استان داریم، اضافه کرد: از این تعداد 295 نفر منطقه‌ای، 39 نفر استانی و یک نفر معلم نمونه کشوری است.

حسن هاونگی از تقدیر 295 معلم نمونه منطقه‌ای خبر داد و تصریح کرد: تقدیرنامه‌ای از طرف وزیر و مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد به این افراد و به 39 معلم نمونه استانی مبلغ 500 هزار تومان وجه نقد اهدا شده است.

وی جایزه معلم نمونه کشوری را 12 میلیون تومان وجه نقد، تندیس و تقدیرنامه‌ای از طرف وزیر اعلام کرد.

تجلیل از معلمان نمونه شهرستان‌های خوسف، بشرویه و سرایان

مدیر آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم، اذعان داشت: دیدار با ائمه جمعه و شرکت در مراسم سالگرد شهید مطهری در 12 اردیبهشت‌ماه که روز ایثار و شهادت نامگذاری شده است از جمله برنامه‌های هفته معلم است.

هاونگی از عطرافشانی مزار شهدا و تجلیل از معلمان نمونه در شهرستان‌های خوسف، بشرویه و سرایان خبر داد و یادآور شد: نمایشگاه آثار شهید مطهری در 14 اردیبهشت‌ماه که روز معلم، دانش‌آموز و تحکیم خانواده نامگذاری شده است، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/69013/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول