اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

دومین یادواره معلمان شهید در لنده برگزار شد

به همت کانون بسیج فرهنگیان و با همکاری اداره آموزش و پرورش لنده دومین یادواره معلمان شهید شهرستان لنده با حضور خانواده شهدا، امام جمعه، فرماندار، جمعی از مردم شهید پرور و فرهنگیان برگزار شد.

دومین یادواره معلمان شهید در لنده برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، دومین یادواره چهار معلم شهید شهرستان لنده با حضور خانواده شهدا، مردم، مسئولان و فرهنگیان برگزار شد.

سید عیسی تقوی‌فرد در این مراسم معنوی با اشاره به جنگ هشت ساله دفاع مقدس و نقش معلمان در پیشبرد اهداف انقلاب، اظهار کرد: آموزش و پرورش در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل برجسته‌ترین نقش را ایفا کرده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده افزود: این شهدا برای دفاع از ارزش‌ها، آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی جانشان را تقدیم انقلاب کردند.

سید عیسی تقوی فرد گفت: شهدا با الگوگیری از سیره ائمه اطهار و سیدالشهدا (ع) درس آزادگی، شهادت، شجاعت ، ایثار و از خودگذشتگی به همه آموختند و دفاع از اسلام و مسلمین را در جامعه نهادینه کردند.

وی از شهیدان انجام، فرهمندی، رجبی و رازنهان به عنوان یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و اسطوره‌های ایثار و شهادت در مکتب فرهنگ و شهادت یاد کردند و افزود: هر کشوری برای خود بزرگان و پیش‌قراولانی ترسیم و ادامه دهنده راه و منش‌ آنان هستند و امروز معلمان شهید در جامعه فرهنگی کشور چراغ هدایت و تفسیر کننده نقش انبیاء الهی در جامعه هستند.

رئیس اداره آموزش و پرورش لنده تصریح کرد: آنان با از خودگذشتگی و دفاع از حقانیت اسلام درس دین‌داری و وفاداری را به همه آموختند.

تقوی فرد، رمز سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را مرهون رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و جانفشانی‌های شهدا دانست و گفت: باید قدردان این ارزش‌ها و پایمردی‌های شهدا و رزمندگان اسلام و ادامه دهنده راه آنان باشیم تا بتوانیم جامعه اسلامی خود را به سر منزل مقصود برسانیم.

وی با اشاره به ادامه توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی بر لزوم هوشیاری همه جانبه در برابر ترفندهای ایادی استکبار تاکید کرد و افزود: امروز در یک برهه زمانی خاص قرار گرفته‌ایم که باید با بصیرت و هوشیاری هر چه تمام‌تر در جهت ارتقای آگاهی و بصیرت جامعه قدم برداریم.

تقوی‌فرد در پایان گفت: نقش و حضور فرهنگیان در جامعه و در صحنه‌های سیاسی خصوصاً مشارکت در انتخابات و روند اجرایی انتخابات بر هیچ کس پوشیده نیست، لیکن جامعه فرهنگی در راستای منویات و بیانات مقام معظم رهبری و در راستای شعار سال با حضوری مقتدرانه خود در روز 24 خردادماه حماسه‌ای سیاسی در شان و منزلت ایران اسلامی خلق خواهد کرد.

انتهای پیام/82013/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول