اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه:

معلمان در تشخیص راه درست از بیراهه نقش برجسته‌ای دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: معلمان علاوه بر تجهیز دانش آموزان به دانسته‌های علمی، در پالایش روحی آنان و کمک به آن‌ها برای تشخیص راه درست از بیراهه نقش برجسته‌ای دارند.

معلمان در تشخیص راه درست از بیراهه نقش برجسته‌ای دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگاور، هم‌زمان با سال‌روز شهادت استاد مطهری و به‌ مناسبت هفته عقیدتی سیاسی درسپاه و بسیج، همایش بسیجیان شهرستان کنگاور بعد از ظهر امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی در این همایش به تبیین نقش مربیان و معلمان در پرورش نسل‌های آینده پرداخت و گفت: هدایت انسان‌ها به‌ سوی کمال و سعادت و نجات آنان از گرفتار شدن در بیراهه گمراهی و شقاوت، مهم‌ترین وظیفه و کار معلمان و مربیان است.

گودرزی با تاکید بر اینکه رستگار شدگان و نجات یافتگان از گمراهی، راهی به جهنم نخواهند داشت، بیان داشت: در واقع معلمان علاوه بر هدایت متعلمان و دانش آموزان خود به راه‌های سعادت در دنیا، مسیرهای خوشبختی اخروی را نیز برای آنان روشن می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه علم را به تنهایی ناتوان از نجات انسان از ضلالت دانست.

گودرزی تصریح کرد: آن‌گونه که پیشوایان دینی به‌ خصوص حضرت علی (ع) می‌فرمایند، چه بسا افراد عالمی که جهنمی شدند و جهلشان آنان را جهنمی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: معلمان علاوه بر تجهیز دانش آموزان به دانسته‌های علمی، در پالایش روحی آنان و کمک به آن‌ها برای تشخیص راه درست از بیراهه نقش برجسته‌ای دارند.

در این مراسم، تعدادی از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی سپاه ناحیه کنگاور با اهداء لوح تقدیر و جوایزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/2700/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول