اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس بهزیستی

برنامه‌های بزرگداشت مقام زن و معلم در تنکابن اعلام شد

رئیس بهزیستی تنکابن گفت: همزمان با هفته گرامیداشت زن و معلم، بهزیستی تنکابن برنامه‌های متنوعی برای جامعه زنان به ویژه خانواده‌های زیر پوشش و زنان شاغل در نظر گرفته که برگزار می‌شوند.

برنامه‌های بزرگداشت مقام زن و معلم در تنکابن اعلام شد

ولی شمسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان تنکابن با اعلام اینکه به مناسبت همزمانی هفته گرامیداشت مقام زن و معلم برنامه‌های متنوعی در شهرستان برگزار می‌شود، بیان داشت: با توجه به آموزه‌های دینی ما مسلمانان زن از جایگاه ویژه‌ای در خانواده و جامعه برخوردار است.

وی ادامه داد: به همین منظور با پاسداشت مقام زن همزمان با میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین تقارن این ایام با هفته معلم برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک با عنوان فرزندپروری، کارگاه آموزشی زن، حماسه‌ساز سیاست و اقتصاد خانواده ویژه بانوان اشتغال‌یافته تحت حمایت بهزیستی شهرستان در دستور کار داریم که این کارگاه با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده فرمانداری ویژه تنکابن برگزار می‌شود.

معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی تنکابن در ادامه اذعان داشت: در این ایام از بانوان شاغل در اداره بهزیستی شهرستان نیز در مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد و برپایی جشنواره فرهنگی گرامیداشت مقام زن با عنوان "مادر، کودک و مربی" با همکاری کانون توسعه همیاری مهدهای کودک شهرستان و برنامه‌های دیدار مسئولان بهزیستی تنکابن با زنان سرپرست خانوار موفق و زنان معلول زیر پوشش به همراهی جمعی از مسئولان و خیرین از دیگر برنامه‌ها است.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «بهترین خاطره من و مامان» ویژه کودکان زیر شش سال مهدهای زیرپوشش و نظارت بهزیستی و برپایی اردوی زیارتی سیاحتی بانوان شاغل بخش دیگری از برنامه‌ها هستند که برگزار می‌شوند.

شمسی اظهار داشت: این اداره حدود 40 مهد و روستامهد را تحت نظارت دارد و این مراکز همیشه در کنار آموزش‌های پایه‌ای کودکان که نسل آینده این آب و خاک هستند به تربیت آنها با آموزه‌های دینی و قرآن نیز تلاش چشمگیر داشته‌اند که از مجریان  اجرای این برنامه‌های خوب نیز تقدیر می‌شود.

وی دیدار و نشست با مسئولان مراکز تحت نظارت به ویژه مرکز سالمندان پارسیان و مرکز خیریه رویش سبز و همیاران سلامت‌روان را نیز از جمله برنامه‌های دیگر این اداره در این ایام برشمرد.

انتهای پیام/86020/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول