اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد خبر داد

اجرای 30 برنامه محوری هفته معلم در سعدآباد

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای 30 برنامه محوری هفته معلم در سعدآباد خبر داد.

اجرای 30 برنامه محوری هفته معلم در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، جعفر امیری‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش سعدآباد در راستای تقویت جایگاه معلمان اهتمام جدی دارد و در هفته بزرگداشت مقام معلم برنامه‌ریزی ارزشمندی داشته‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد از اجرای 30 برنامه محوری هفته معلم در سعدآباد خبر داد و خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها با حضور مسئولان و فرهنگیان و پیشکسوتان تعلیم و تربیت در شهرها و روستاهای مختلف منطقه برگزار می‌شود.

امیری‌زاده تصریح کرد: معلمان نقش مهمی در رشد و توسعه کشور دارند و باید تکریم شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش سعدآباد بر لزوم افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت تأکید کرد و گفت: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی از اولویت‌های این اداره است.

امیری‌زاده ابراز داشت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) دستگاه عظیم آموزش و پرورش به ویژه حوزه معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی در راستای اجرای سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی رشد و بالندگی خاصی از خود نشان خواهد داد.

وی، برنامه نظام دوری و دوره‌ای را جزئی از تحولات بنیادین آموزش و پرورش دانست و بر تبادل اطلاعات، همفکری و انتقال تجارب همدیگر در زمینه آموزش ابتدایی تأکید کرد.

محمد موسوی، معاون آموزشی اداره و دبیر کمیته برنامه‌ریزی حوزه پژوهشی سعدآباد نیز خاطر نشان کرد: برگزاری جلسه در ارتباط با مدارس مجری طرح دوری و دوره‌ای، تدوین برنامه جامع و مستدل مربوط به سال جاری و پیگیری شیوه‌نامه ثبت‌نام پایه اول و دوم دبیرستان و ساماندهی فضا و تجهیزات از مهم‌ترین برنامه‌های منطقه سعدآباد است.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول