اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خبر داد

تدوین دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان زنجان

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان زنجان تدوین شده است.

تدوین دستاوردهای دولت نهم و دهم در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی شامگاه امروز در جلسه کارگروه مشترک تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم خدمات شایسته‏ای برای مردم کشور صورت گرفته است.

وی به اقدامات فرهنگی و اجتماعی در دولت نهم و دهم اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه‏های مهم دولت در سال‏های اخیر موضوعات اجتماعی بوده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه 90 درصد از کار تدوین دستاوردهای دولت در استان انجام شده است، یادآور شد: در حال نهایی کردن اقدامات صورت گرفته هستیم.

وی از ویرایش نهایی دستاوردهای دولت در استان خبر داد و گفت: بعد از انجام اصلاحات نهایی دستاوردهای دولت به شکل مدون آماده خواهد بود.

احمدی در ادامه این جلسه برای اعضای کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی پیشنهادی در مورد تجلیل یکی از شاعران اهل بیت داشت و خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‏شود در صورت موافقت اعضاء نسبت به تجلیل یکی از شاعران اهل بیت در استان اقداماتی صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به فعالیت و اقدامات کارگروه اشاره کرد و اظهار داشت: کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی باید نسبت به موضوعات مختلف فرهنگی در استان اقدامات تاثیرگذار انجام دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات فرهنگی مناسبی در دستگاه‏های مختلف اجرایی در استان صورت گرفته است، افزود: این اقدامات فرهنگی دارای ابعاد مختلفی بوده است.

احمدی با تاکید بر مکتوب کردن فعالیت‏های فرهنگی، اظهار داشت: در سال‌جاری باید برای توسعه کمی و کیفی برنامه‏ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان چند محور مهم کاری برای کارگروه را مورد تاکید قرار داد و گفت: دستگاه‏های اجرایی باید برنامه‏های خود را نسبت به برنامه‏ها و اهداف توسعه‏ای در کشور تطبیق دهند.

وی به موقعیت دستگاه‏های فرهنگی عضو کارگروه تخصصی امور اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه‏های اجرایی باید وضعیت خود را نسبت به جهت‏گیری فعالیت‏های کارگروه تطبیق دهند.

* تطبیق جهت‏گیری فعالیت‏های فرهنگی با سند چشم‌انداز توسعه کشور

احمدی چشم‌انداز توسعه 20 ساله کشور را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: جهت‏گیری کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی در استان باید نسبت به چشم‌انداز توسعه در کشور تنظیم شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در کشور اشاره کرد و گفت: سال‌جاری با توجه به پیش رو بودن انتخابات سالی مهم در خلق حماسه سیاسی است.

وی جلب مشارکت حداکثری در انتخابات را وظیفه‌ای مهم برای همه دلسوزان نظام خواند و ادامه داد: حماسه حضور مردم در سال 88 باید تکرار شود.

احمدی با بیان اینکه در انتخابات سال 88 حماسه‏ای مهم در انتخابات کشور رخ داد، یادآور شد: متاسفانه این حماسه سیاسی با فتنه‌انگیزی فتنه‏گران دچار خدشه شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان انتخابات فراگیر را در کشور خواستار شد و اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات پر شور در کشور باید تلاش کرد.

وی حضور مردم ایران در همه عرصه‏های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره در کنار ولایت فقیه بوده‏اند و نسبت به رخدادهای مختلف آگاهی دارند.

احمدی با تاکید بر توسعه فرهنگی و اجتماعی کشور در ابعاد مختلف، اظهار داشت: کارگروه تخصصی امور اجتماعی در استان باید نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت اقدام کند.

انتهای پیام/73002/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول