اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان تاکید کرد:

تدوین برنامه‎های اولویت‎دار سال 92 در گلستان

استاندار گلستان به‌روز شدن برنامه‎ها را برای جلوگیری از هر گونه موازی‎کاری یک ضرورت مهم خواند و گفت: جلسه‎ای با محوریت معاون برنامه‎ریزی استانداری به منظور تدوین برنامه‎های اولویت‎دار سال جدید در استان تدوین شود.

تدوین برنامه‎های اولویت‎دار سال 92 در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در سی و هشتمین جلسه ستاد اجرایی توسعه بخش کشاورزی استان گلستان اظهار داشت: پس از تدوین اولویت‎های استان، جلسه بعدی با حضور استاندار برای تصویب نهایی برنامه‎ها ارائه خواهد شد.

وی از بانک‎های عامل خواست تا اعتبارات سال 1391 که مربوط به طرح‎های معرفی شده است را حداکثر تا 20 اردیبهشت تعیین تکلیف کنند و خاطرنشان کرد: هیچ پرونده در دست بررسی و بلا اقدام نباید در این زمینه داشته باشیم و مسدودی تمام پرونده‎ها باید صادر شده باشد.

گلستان رتبه نخست کشوری را در تولید دانه‎های روغنی دارد/ دقت نباید فدای سرعت شود

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه کارهای پایانی باید به نحو احسن به اتمام برسد، یادآور شد: نامه‎ای به امضاء استاندار به صندوق توسعه ملی به منظور تسریع در پاسخ به پرونده‎های اعلام مسدودی شده از سوی بانک‎های عامل به صندوق توسعه ملی ارسال می‎شود.

قناعت با بیان اینکه گلستان رتبه نخست کشوری را در زمینه تولید دانه‎های روغنی دارد، تصریح کرد: پرونده شرکت سبزکاران گلستان در زمینه خریداری، خشک کردن، نگهداری و انبار سویا فعالیت دارد که تسهیلات سرمایه در گردش به مبلغ یک میلیارد و 350 میلیون تومان در نظر گرفته شد که از محل اعتبارات سال 1392 یا تخصیص مرحله سوم اعتبارات سال 1391 لحاظ می‎شود.

وی با ابراز خرسندی در خصوص کاهش درصد انحراف پرونده‎ها بیان داشت: کاهش درصد انحراف نشان می‎دهد فرمانداران و مدیران بانک‎ها دقت لازم را دارند البته نمی‎خواهیم دقت، فدای سرعت شود و معتقدم با دقت می‎توان سرعت قابل قبولی نیز داشت.

 1063 پرونده راستی‌آزمایی شده است/ 4.3 درصد انحراف در پرداختی بانک‎ها

استاندار گلستان با بیان اینکه از تعداد 2 هزار و 904 پرونده پرداخت شده تعداد یک‎هزار و 63 پرونده راستی‌آزمایی شده است، خاطرنشان کرد: از میزان 36.6 درصد پرونده‎های راستی‎آزمایی شده، میزان درصد خطا و انحراف 4.3 درصد بوده که در نوع خود بسیار عالی است.

قناعت از حساسیت و دقت لازم مدیران بانک‎ها در کاهش میزان انحراف پرداختی قدردانی کرد و اظهار داشت: دستیابی به این مهم نشان می‎دهد که بانک‎ها در کنار جذب اعتبارات، دقت لازم را در جلوگیری از انحراف اعتبارات بیت‎المال لحاظ کردند که این کارنامه امیدوارکننده است.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول