اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

تدوین مدل عملیاتی ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از اجرای مدل عملیاتی ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی برای سال تحصیلی آینده در استان اردبیل خبر داد.

تدوین مدل عملیاتی ساماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در نشست مشترک معاونان آموزش متوسطه اظهار داشت: ساماندهی فضاهای آموزشی، دانش‌آموزان و نیروهای انسانی سه اولویت اول نظام آموزشی است که مدل عملیاتی آن در دست طراحی و اجرا است.

وی تصریح کرد: نرم‌افزار این نقشه و مدل واحدهای آموزشی تا 15 اردیبهشت طراحی و تا اوایل شهریور پیاده‌سازی می‌شود.

به گفته محمودزاده در این مدل به مشکلات و نارسایی‌های توسعه متوازن رشته‌های نظری و فنی‌ و حرفه‌ای، تجهیز و نوسازی مدارس و باز مهندسی نیروی انسانی توجه شده است.

این مسئول همچنین از آغاز به کار نیروهای تبدیل وضعیت شده در سال تحصیلی جدید خبر داد و خاطرنشان کرد: از لحاظ نیروی انسانی مشکلی در سال تحصیلی آینده نخواهیم داشت و در حال حاضر تمامی نیروهای استان به غیر از نیروهای شاغل در اداره‌کل تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت شده‌اند.

فرهنگیان خلق حماسه سیاسی را واجب می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود به نقش مرجعیت معلمان در تمام صحنه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی پرداخت و گفت: فرهنگیان به دور از جانبداری‌های خاص در صحنه انتخابات حضور داشته و به اصلح‌ترین کاندیدا نیز رأی می‌دهند.

محمودزاده افزود: معلمان قطعاً با بصیرتی که در کنار دانایی از آن برخوردار هستند، پرشور و نشاط در صحنه انتخابات 24 خرداد حاضر شده و یک بار دیگر نشان روشنی از دلدادگی خود را به نظام نشان می‌دهند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در تمام عرصه‌ها فرهنگیان نقش‌آفرینی کرده و ابعاد مختلفی از حرکت‌های توسعه‌ای را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: فرهنگیان استان اردبیل نیز پیشتاز و در جایگاه مرجعیت تحولی و تحرک واقعی در صحنه حاضر شده و نقش بی‌بدیل خود را به نمایش می‌گذارند.

وی در پایان با اشاره به اجرای نظام رتبه‌بندی در قالب سند تحول بنیادین اضافه کرد: معلم و نقشی که او ایفا می‌کند، می‌تواند اصلاح‌گر باشد که در این زمینه الگوی اخلاقی معلمان ما توجه به قرآن و سیره نبوی است.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول