اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال خبر داد

تدوین 20 برنامه برای توسعه خلخال

فرماندار شهرستان خلخال از تدوین 20 برنامه برای توسعه شهرستان خلخال خبر داد.

تدوین 20 برنامه برای توسعه خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره «‌خلخال در آیینه رسانه‌ها» در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار داشت: ما با 20 برنامه توسعه قصد داریم در سال جاری خلخال را به معنای واقعی در مسیر رشد و تعالی قرار دهیم، به طوری که این برنامه از 12 بهمن 91 آغاز شده و تا 12 بهمن سال جاری انتظار می‌رود 50 درصد اهداف در این حوزه محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خلخال به عنوان دیار فرهنگ و علم و صاحب اولین مدرسه در سطح استان توانسته است جایگاه ممتازی را در پرورش ادبا، دانشمندان و نخبگان فراهم آورد که وجه ممتاز و شاخصه این شهرستان محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال به برگزاری موفقیت‌آمیز همایش‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در خلخال و کوثر اشاره کرد و یادآور شد: این همایش افق توسعه این شهرستان را ترسیم کرده و مسیر را برای مشارکت همه‌جانبه سرمایه‌گذاران باز کرده به طوری که خلخال در حال حاضر از یک پویایی واقعی در حوزه رشد و تعالی برخوردار شده است.

محمدی با قدردانی از همت اصحاب رسانه در همراهی برای تغییر نگاه با هدف جلب سرمایه‌گذاران و فعالان عرصه‌های مختلف گفت: حرکت رسانه‌ها سبب شده تا وحدت و انتظام و معرفی بیشتر توانمندی‌های این منطقه جلوه‌ای واقعی پیدا کند.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری به یقین افق جدیدی را در مسیر توسعه پیش‌روی ما ترسیم کرده که در یک برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت می‌توان با همراهی اصحاب رسانه و قلم در مسیر توسعه و پیشرفت گام‌های جدی برداشت.

تقدیر ویژه فرماندار خلخال از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در ادامه سخنان خود از همت و تلاش خبرگزاری فارس در انعکاس خبرهای جنوب استان به ویژه خلخال از تلاشگران این عرصه قدردانی کرد و افزود: البته سایر رسانه‌ها نیز در نهایت گمنامی در این عرصه تلاش داشتند، اما خبرگزاری فارس در این زمینه قابل تقدیر ویژه و تدبیر شایسته است.

رئیس شورای اداری شهرستان خلخال نقش رسانه‌ها و همراهی آنها را در تقویت ارتباطات و تعاملات یادآور شد و تصریح کرد: در قرن معاصر مدعیان تحول دست کمک به سوی رسانه‌ها دراز کرده‌اند، چرا که می‌دانند مبنای تحول امروز آگاهی‌بخشی و ابزار رسانه است.

محمدی ادامه داد: رسانه‌ها سبب می‌شوند تا تحولات به معنای واقعی رقم بخورد و پیشرفت واقعی به ثمر بنشیند چرا که امروز در عرصه خرد جمعی استفاده از این ابزارها و امکانات می‌تواند راهگشا باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با طرح دو سئوال از رسانه‌ها خواست مسئولان را در توسعه همه‌جانبه خلخال یاری کنند که سئوال اول اینکه مردمان خلخال شایسته چه خدمتی هستند و سئوال دوم اینکه با این همه پتانسیل، خلخال چگونه می‌تواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول