اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

کتاب تجربه بازنشستگان تدوین شود

استاندار قم با اشاره به تجارب مفید و ارزنده بازنشستگان گفت: برای استفاده بهتر باید این تجارب در قالب کتابی با عنوان تجربه تدوین شود.

کتاب تجربه بازنشستگان تدوین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در نشست صمیمی با جمعی از بازنشستگان استان اظهار کرد: بازنشستگان در طول دوران خدمت خود تجارب و درس‌های فراوانی را در زمینه‌های کاری مختلف به دست آورده‌اند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان باید تجارب و اطلاعات ارزشمند خود را به صورت مکتوب گردآوری کنند، تصریح کرد: تدوین این تجارب در قالب کتابی با عنوان تجربه موجب خواهد شد تا مدیران جدید و جوانان با بهره‌مندی از آن کارهای خود را بهتر پیش ببرند.

استاندار قم با اشاره به اینکه گام اول تدوین «کتاب تجربه» می‌تواند نوشتن یک یادداشت باشد، خاطرنشان کرد: کانون بازنشستگان استانداری با همکاری بازنشستگان سایر دستگاه‌های استان سعی کنند تا سال آینده این کتاب را آماده و از آن رونمایی کنند.

پیریایی با تاکید بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌ها به قشر بازنشسته ادامه داد: برای ارتباط، تعامل و مشارکت این بازنشستگان با مجموعه استانداری باید برنامه‌ریزی شود تا این افراد به صورت فردی یا کانونی بتوانند مسائل، مشکلات، پیشنهادات و نظرات خود را با استانداری در میان بگذارند.

استاندار قم لزوم استفاده از ظرفیت بازنشستگان در سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی استان به ویژه بحث مهم آمایش سرزمین را یادآور شد و ادامه داد: مشارکت جدی و فعال بازنشستگان در حوزه‌های مختلف پیشرفت بهتر امور را به دنبال خواهد داشت.

پیریایی تصریح کرد: در کانون‌های بازنشستگان ظرفیت‌هایی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند عنصری سازنده باشد و از جمله آنها می‌توان به هیئت‌های مذهبی کانون‌ها اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه رفاهی برای بازنشستگان چیزی کم نخواهیم گذاشت، افزود: مقرر می‌کنیم هر هفته تعدادی از اعضای کانون بازنشستگان ادارات استان نشست هم‌اندیشی با معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی استانداری داشته باشند و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/2258/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول