اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین:

هدایت افکار عمومی دنیا بر عهده رسانه‌های صهیونیستی است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: امروز کنترل رسانه‌ها به عنوان مؤثرترین ابزار مدیریت افکار عمومی جهان در دست صهیونیست‌ها است و با فیلتر کردن اخبار، تنها به خبری اجازه انتشار می‌دهند که خود می‌خواهند.

هدایت افکار عمومی دنیا بر عهده رسانه‌های صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، نشست عاشقان ولایت با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین و جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج امروز در تالار شهر الوند برگزار شد.

سردار سالار آبنوش در این نشست با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار داشت: دلیل گرامیداشت این هفته به این خاطر است که شهید مطهری یک معلم تربیتی بود و انبیاء و اولیای الهی نیز برای تربیت انسان‌ها آمدند.

وی بیان کرد: جایگاه بسیج، یک جایگاه تعیین‌ کننده و مؤثر است و همین تأثیرگذار بودن بسیج است که موجب شده دشمن بخواهد تحرکات آن را زیر نظر داشته و بسیج را مورد رصد قرار دهد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: اگر دشمن بسیج را رصد می‌کند به دلیل اهمیت بسیج و بسیجیان است.

آبنوش ابراز داشت: امروز شجره طیبه صالحین با رسالت تربیت نیروهای ارزشی و با تدبیر در بسیج تشکیل شده است.

وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج به عنوان یک موهبت الهی است که جایگاه آن هر روز در حال ارتقا است.

فرمانده سپاه صاحب‌‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: اگر بسیج را مجموعه‌ای از یک قطار بدانیم ریل‌های این قطار همان شجره طیبه صالحین است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بررسی شجره طیبه صالحین بسیج در رسانه‌های استکبار اظهار داشت: امروز دشمن در حال بررسی این ساختار است تا بتواند به مقابله با این حرکت دست بزند و این از دلایل اهمیت شجره طیبه صالحین است.

آبنوش اضافه کرد: امروز کنترل رسانه‌های غربی به عنوان مؤثرترین ابزار مدیریت افکار عمومی جهان در دست صهیونیست‌ها است و این کانون‌های قدرت با فیلتر کردن اخبار، تنها به خبری اجازه انتشار می‌دهند که خود می‌خواهند.

وی اذعان داشت: هنر رسانه‌های استکباری این است که با مخلوط کردن راست و دروغ، اعتماد مخاطبان را به خود جلب می‌کنند و اندیشه‌های خود را به افکار عمومی القا می‌کنند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به تلاش‌های استکبار برای ضربه زدن به اسلام، گفت: در طول این 1400 سال که از ظهور اسلام می‌گذرد از هر ابزار و روشی بهره بردند تا اسلام را نابود کنند، اما هرگز نتوانستند به این کار دست بزنند.

وی ادامه داد: اگر کربلا، امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) نبودند اسلام به بایگانی تاریخ می‌رفت.

آبنوش اضافه کرد: اگر می‌بینید در برخی از مسائل مشکلاتی است این به دلیل برخی برداشت‌های غلط از اسلام است و این ضعف افراد است نه اسلام.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در نگاه نخست به آسانی به دست آمد و در مدت کوتاهی نخستین انتخابات صورت گرفت و در همین مدت کوتاه شورای خبرگان قانون اساسی تشکیل شد.

وی ادامه داد: خبرگان قانون اساسی زمانی که بخشی از اصول قانون اساسی را نوشتند و زمانی که به اصل ولایت فقیه در قانون رسیدند به یک باره می‌بینیم دشمنان اسلام برای مقابله با این موج دست به کار شدند.

این مسئول اضافه کرد: در آن دوران، دولت موقت استعفا می‌دهد، گروه‌های جدایی طلب در گوشه و کنار کشور کار خود را شروع می‌کنند تا با فشار آوردن به نظام مانع ورود این اصل به قانون اساسی شوند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: باید نسل امروز بداند که چرا دشمن با ما در جنگ است و باید تاریخ برای مردم بازگو شود.

آبنوش عنوان کرد: این تحریم‌ها و ترورها و جنگ هشت ساله از زمانی شروع شد که اصل ولایت فقیه در قانون اساسی قرار گرفت.

این مسئول اظهار داشت: دشمنان از غدیر و فرهنگ غدیر می‌ترسند و انقلاب اسلامی این فرهنگ را زنده کرد و ما امروز وارث این فرهنگ هستیم.

وی ادامه داد: ولایت فقیه همان غدیر است و ما پای این عقیده ایستاده‌ایم و کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند و این دشمنی‌ها را با ملت ما می‌کنند از همان جنس آدم‌هایی هستند که حق امیرالمؤمنین را نادیده گرفتند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: سیره شهدا حافظ انقلاب است و اگر مبنا و ریشه تفکر ما دفاع مقدس و سیره شهدا باشد ما نیز به عنوان حافظان ولایت خواهیم بود.

آبنوش ابراز داشت: با مطالعه وصیت شهدا می‌بینیم که شهدا چطور مردم را به دفاع از ولایت دعوت کرده‌اند و شجره طیبه صالحین بسیج باید در این مسیر سیره شهدا گام بردارد.

وی افزود: سیره شهدا به عنوان امانتی است بر دستان ما و ما باید پاسداران این سیره باشیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به سیاسی بودن اسلام بیان داشت: حضرت امام خمینی (ره) کمتر جایی قسم خورده است اما زمانی که به موضوع اسلام و سیاست می‌رسد می‌گوید والله اسلام تمامش سیاسی است و این از اهمیت موضوع است.

وی یادآور شد: این مهم به این معنا است که راه رفتن ما و گفتار ما و هر کاری که یک مؤمن انجام می‌دهد، سیاسی است.

آبنوش اذعان داشت: نباید از تجهیزات دشمن ترسید زیرا ما کربلا و حادثه عاشورا را داریم که دشمن از آن بی بهره است.

وی با اشاره به انتخابات سال جاری، بیان کرد: معیار و انتخاب افراد باید این باشد که تا چه میزان فرد اصلح است و اصلح‌ترین فرد انتخاب شود.

آبنوش در پایان عنوان کرد: باید از تخریب افراد اجتناب کرد و اگر کسی حرفی دارد با ارایه مدرک آن مسئله را عنوان کند.

انتهای پیام/2667/ح40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول