اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز مطرح کرد

کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه مهم‌‌ترین هدف جنگ رسانه‌ای دشمنان

رئیس اداره ارشاد اسلامی نطنز با بیان اینکه توطئه بر علیه «ولایت فقیه» هدف اصلی جنگ نرم دشمنان نظام است، گفت: کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه‌های مختلف، ایجاد یأس و نا امیدی و شکاف در حاکمیت نظام از مهم‌ترین اهداف جنگ رسانه‌ای است.

کم رنگ کردن حضور مردم در صحنه مهم‌‌ترین هدف جنگ رسانه‌ای دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی مشربی در حاشیه نخستین همایش کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی انتخابات شهرستان نطنز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای مقابله با این ترفندهای دشمن در جنگ نرم، در نامگذاری امسال تأکید ویژه ای بر روی حماسه داشتند و به یقین  تحقق این حماسه سیاسی توسط مردم و با حضور گسترده آنها در انتخابات آینده شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش و رسالت خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی و به خصوص در امر انتخابات گفت: خبرنگاران علاوه بر حضور فعال و پویا در عرصه‌های مختلف باید در تهیه و انتشار مطلب خود، صداقت، امانت و وفاداری به نظام اسلامی را مد نظر داشته باشند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: در مسئله انتخابات نیز خبرنگاران علاوه بر پوشش مطلوب خبرهای انتخاباتی، باید با تولید خبر و همچنین گفت‌وگو با اندیشمندان و صاحبنظران مختلف، در راستای تشویق و ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات آینده گام بردارند.

انتهای پیام/2301/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول