اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان:

هنرمندان و رسانه‌های بومی قلعه‌گنج ساماندهی شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: برای توسعه فرهنگی در قلعه‌گنج باید ضعف‌های گذشته شناسایی و هنرمندان و رسانه‌های بومی ساماندهی شوند.

هنرمندان و رسانه‌های بومی قلعه‌گنج ساماندهی شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در سفر به جنوب کرمان بحث فرهنگی بود که با اهتمام دولت قرار بر این شد تا یک حرکت قوی صورت بگیرد و استقرار اداره کل ارشاد یکی از این برکات بود.

وی با بیان اینکه بحث تحریم‌ها که دامنگیر ما است از بدو انقلاب آغاز شده و تاکنون ادامه داشته است، افزود: با نامگذاری امسال با توجه به منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصادی نیاز به برنامه‌ریزی است، اما در بحث سیاسی در 24 خرداد با حضور حداکثری مردم در انتخابات ثابت می‌کنیم که حاضر نیستیم، دست از ولایت و رهبری بکشیم و حماسه سیاسی را خلق می‌کنیم.

حسینی گفت: دشمنان برای مقابله با این مملکت با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی حمله را ادامه دادند که با تدبیر و نگرش‌های ناب دینی و مذهبی به سمت و سوی مقابله با آنها حرکت کردیم و موفق شدیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: با استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب کرمان نعمت خوبی شامل مردم شد، کارهای بزرگی انجام گرفت و در حال شکل گرفتن است، ما زمانی هیچ فضای فرهنگی نداشتیم و اکنون در همه شهرستان‌ها یک مجتمع بزرگ فرهنگی داریم.

حسینی تصریح کرد: در یک جامعه متمدن نیاز به فرهنگ‌سازی است، باید برنامه‌ریزی کرد، امروز با توجه به هجمه‌های فرهنگی علیه نظام با تدبیر باید حرکت کرد زیرا جوانان را باید در مقابل این هجمه‌ها واکسینه کرد.

وی گفت: وضعیت قلعه‌گنج مطلوب نیست، ضعف‌های گذشته باید شناسایی و با توجه به نقاط قوت حرکت کنیم، هنرمندان و رسانه‌های بومی را باید ساماندهی کرد، زیرا با رشد فرهنگی عمرانی و آبادانی نیز بیشتر می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز داشت: با استقرار اداره کل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان طرح مجتمع فرهنگی برای شهرستان قلعه‌گنج برنامه‌ریزی و طراحی شد که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/80004/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول