اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی‌اکرم (ص):

اصحاب رسانه در مقابل توطئه‌های دشمن بابصیرت باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز حدود 180 هزار رسانه علیه ما موضع گرفته‌اند و اصحاب رسانه وظیفه پاسخ‌گویی به این افکار غلط دشمن را به‌عهده دارند.

اصحاب رسانه در مقابل توطئه‌های دشمن بابصیرت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمانشاه اظهار کرد: حضرت زهرا (س) کفو حضرت علی (ع) بود و اگر خدا علی‌ابن ابی‌طالب را خلق نمی‌کرد، هرگز هم کفوی برای حضرت زهرا (س) بر روی زمین نبود.

گودرزی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا (س) الگویی برای تمام بشریت است، افزود: حضرت زهرا (س) در همه عرصه‌ها، به‌ویژه در عرصه سیاست الگو هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به انتخابات 24 خرداد ماه، گفت: با الگوی برتری به نام حضرت زهرا (س)، باید زهراوار انقلابی که استمرار حرکت امیرالمومنین (ع) و حضرت رسول (ص) است را ادامه داده و نظام الهی را حمایت کنیم.

وی افزود: زن در دیدگاه الهی تفاوتی با مرد ندارد و حقیقت انسان، روح انسان است و زن هم به ‌اندازه مرد می‌تواند در نظام الهی تاثیرگذار باشد.

گودرزی بیان داشت: انتخابات از عوامل سرنوشت‌ساز یک حکومت و نظام است و ما وظیفه روشن کردن راه را بر عهده داریم. دین و رهبری همه قالب‌های یک انتخاب درست را برای ما مشخص کرده‌اند و ما باید بر این اساس انتخاب خود را برگزینیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امروز حدود 180 هزار رسانه علیه ما موضع گرفته‌اند و اصحاب رسانه به‌عنوان کسانی که قلم در دست دارند، وظیفه پاسخ‌گویی به این افکار غلط دشمن را به‌ عهده دارند، لذا باید از قلم‌ها مراقبت شود.

وی افزود: دشمن هر روز با یک ترفند و در یک عرصه به مقابله با ما می‌پردازد، لذا اصحاب رسانه باید طوری بنویسند که چشم و گوش دشمن را کور و توطئه دشمن را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/2700/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول