اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج):

رسانه‌ها مراقب نفوذ افکار انحرافی در آستانه انتخابات باشند

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: رسانه‌ها با توجه به تهدیدات دشمنان در عرصه جنگ نرم باید مراقب نفوذ افکار انحرافی در آستانه انتخابات باشند.

رسانه‌ها مراقب نفوذ افکار انحرافی در آستانه انتخابات باشند

سعید دهقان نیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر با کاندیدا شدن برخی از اصحاب رسانه در انتخابات شورای اسلامی شهر عرصه رسانه دچار آسیب خواهد شد، اظهار داشت: رسانه‌ها باید برای استمرار یک حرکت رسانه‌ای جریان‌ساز و اثرگذار به دنبال تربیت خبرنگاران جدید باشند.

وی افزود: در حال حاضر با وجود چهره‌های خبری متعهد و شاخص در استان متاسفأنه خلاء جدی حضور خبرنگاران حرفه‌ای و دارای سوابق تخصصی در رسانه‌های استان کاملا مشهود است. 

این مسئول تصریح کرد: بهترین راهکار برای برون‌رفت از این رکود خبری و رسانه‌ای تربیت نیروهای کار آمد و توانمند است تا بتوانند در اطلاع‌رسانی نقش مهمی ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از خبرنگاران بدون نگاه تحلیلی به تهیه و انتشار خبر می‌پردازند و مهم‌ترین آسیبی که این روند به رسانه و جریان اطلاع‌رسانی وارد می‌کند، این است که اطلاعات جدید و اثرگذار به مردم منتقل نمی‌شود.

دهقان اضافه کرد: دشمنان با تفاسیر و تحلیل‌های متعدد و متکثر در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ... در تلاش هستند تا افکار عمومی را به خود جلب کنند و اگر رسانه‌ها نتوانند تحلیل درستی از شرایط روز ارائه دهند در این میدان کارزار شکست خواهند خورد.

وی نقش اصحاب رسانه را در تقویت این نگاه مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: باشگاه خبرنگاران بسیج و خبرگزاری بسیج استان قزوین به منظور تقویت این نگاه در رسانه در تلاش است و امیدواریم تا با تربیت خبرنگارانی متعهد و ولایتمدار و آشنا به مسائل خبر و رسانه بتوانیم بخش اعظمی از خلاء موجود را برطرف کنیم.

دهقان تأکید کرد: این تلاش‌ها صورت می‌گیرد تا در راستای تقویت جریان رسانه‌ای متقن و اثرگذار علیه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب گام برداریم و البته برخی از خبرگزاری‌های استان از جمله خبرگزاری فارس نیز در این راستا اقدامات بسیار خوبی داشته است.

وی از همراهی رسانه‌های استان با روابط عمومی سپاه تقدیر کرد و بیان داشت: تعامل سپاه و بسیج با رسانه‌ها تاکنون نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های رسانه‌ای دشمن داشته است و این مهم باید تقویت و استمرار یابد. 

این مسئول، برگزاری سلسله همایش‌های بسیج و رسانه و اتاق‌های فکر را نیز از عوامل تقویت این مهم دانست که هر سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77008/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول