اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

مقابله با هجمه دشمن نیاز به اقدامات گسترده رسانه‌ای دارد

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به هجمه عظیم به راه افتاده بر ضد نظام گفت: مقابله با این هجمه‌ها نیاز به اقدامات گسترده رسانه‌ای دارد.

مقابله با هجمه دشمن نیاز به اقدامات گسترده رسانه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جعفر موسوی بعدازظهر امروز در همایش نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال که در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، با اشاره به تولید بیش از 125 هزار نوع خبر توسط سپاه استان اظهار داشت: تولید خبر در مورد کاروان‌های راهیان نور از شاخص‌ترین اقدامات سپاه استان بوده است.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد صدا و سیما در مورد کاروان‌های راهیان نور اضافه کرد: این ارزیابی بیانگر رتبه برتر صدا و سیمای استان زنجان است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تولید بیش از 70 برنامه در صدا و سیمای استان زنجان در مورد کاروان‌های راهیان نور اشاره و تصریح کرد: برخی از این برنامه‌ها از صدا و سیمای سراسری هم پخش شده است.

وی اضافه کرد: صدا و سیمای استان زنجان با همکاری سپاه برنامه‌هایی را در حوزه سپاه تولید و پخش کرده‌ است.

موسوی از برگزاری 9 نشست توسط روابط عمومی سپاه خبر داد و افزود: افکارسنجی‌هایی در حوزه‌های مختلف هم توسط روابط عمومی انجام شده است.

وی به تولید صدها خبر از طریق شبکه خبرنگاری ایجاد شده، اشاره کرد و گفت: اتاق فکر سازمانی هم توسط روابط عمومی تشکیل شده است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تعداد ماهنامه‌های چاپ شده با عنوان غواص را 13 هزار جلد عنوان کرد و افزود: این ماهنامه به مناسبت‌های مختلف تجدید چاپ شده است.

وی از تشکیل ستاد خبری راهیان نور خبر داد و افزود: این ستاد در چهار نوبت تشکیل شده است.

موسوی با بیان اینکه ستاد خبری راهیان نور در چند مقطع تشکیل شده است، اضافه کرد: این ستادها شامل ستادهای خبری دانش‌آموزان دختر، پسر، ایام عید و شمالغرب است.

وی به هجمه عظیم دشمن بر ضد نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: برای تحقق شعار سال نیاز به اقدامات گسترده در حوزه رسانه‌ای است.

انتهای پیام/73004/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول