اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد جم:

رسانه‌ها بستر لازم برای خلق حماسه سیاسی را فراهم کنند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم گفت: رسانه‌ها بستر لازم برای خلق حماسه سیاسی را فراهم کنند.

رسانه‌ها بستر لازم برای خلق حماسه سیاسی را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد دبیری عصر امروز در نشست با خبرنگاران و مدیران رسانه‌های شهرستان جم اظهار داشت: رسانه یکی از عوامل مؤثر در حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات است، لذا خبرنگاران می‌توانند در راستای حضور حداکثری و تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب "حماسه سیاسی" بیشتر از همه اثرگذار باشند.

وی افزود: حضرت امام خمینی(ره)، رمز پیروزی و بقای جامعه را در سه چیز عنوان کرده که شامل انگیزه الهی، ‌مقصد عالی حکومت و وحدت کلمه است.

دبیری تصریح کرد: امروزه فعالان سیاسی برای رسیدن به مقصد عالی حکومت و رشد و توسعه کشور ما دو چیز را مدنظر داشته‌اند که یکی توسعه و یکی هم پیشرفت اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم بیان کرد: حضور و فعالیت رسانه‌ها در مسیر پیشرفت و رسیدن به مقصد عالی حکومت بر هیچ فردی پوشیده نیست و مهم‌ترین مسئله کنونی کشور همین انتخابات ریاست جمهوری است که نباید از کنار آن به سادگی گذشت و با انتخاب فردی لایق و شایسته می‌توانیم کمک بزرگی به توسعه و پیشرفت اسلامی کشور کنیم.

وی از همه رسانه‌ها و خبرنگاران خواست تا با روشنگری و هدایت درست مسیر انتخاب در آینده‌ای نزدیک شاهد حماسه بزرگ سیاسی در کشور باشیم.

دبیری عنوان کرد: ‌رسانه‌ها باید با دید ملی و منطقه‌ای در عرصه انتخابات فعالیت کنند تا بستری مناسب فراهم شود که مردم کاندید اصلح و دلسوز این نظام و انقلاب را انتخاب و سکان هدایت کشور را به دست ایشان بسپارند و رسانه‌ها قطعا در این مسیر تاثیرات بسزایی دارند.

در این نشست، خبرنگاران شهرستان جم در ارتباط با حضور خبرنگاران سایت‌های خبری در روز انتخابات پیشنهاداتی مطرح کردند که در صورت موافقت فرماندار شهرستان جم، ‌همانند مرکز استان گزارش حضور مردم در صحنه انتخابات به‌ صورت آنلاین در سایت‌های خبری درج شود.

انتهای پیام/2451/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول