اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

فعالان عرصه رسانه و مطبوعات در نشاط سیاسی جامعه موثر هستند

امام جمعه میاندوآب گفت: فعالان عرصه رسانه و مطبوعات در نشاط سیاسی و تعالی فکری مردم، به معنای واقعی کلمه موثر هستند.

فعالان عرصه رسانه و مطبوعات در نشاط سیاسی جامعه موثر هستند

حجت‌الاسلام محمد‌جواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی در آستانه برپایی انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی شهر و روستا قرار دارند، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های حکومت دینی و مردمی برپایی انتخابات است که این موضوع در کشور ما تحقق می‌یابد.

وی افزود: مردم بابصیرت، متعهد و انقلابی کشورمان با بررسی سوابق، برنامه‌ها و ویژگی‌های هر کاندیدا به انتخاب فرد اصلح اهتمام می‌کنند به طوری که بالاترین مقام اجرایی کشور و اعضای شوراها به انتخاب مردم و تصمیم‌گیری آنها توفیق خدمت کردن به کشور اسلامی را کسب می‌کنند.

وی با بیان اینکه انتخاب عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی عنوانی شایسته و مطابق با مناسبت‌های امسال است، افزود: چنانچه اقشار مختلف جامعه در برگزیدن کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات دقت و حساسیت لازم را به عمل آورند می‌توانند سکان هدایت کشور را به کسانی بسپارند که در کشورمان تحول‌های عظیمی را شکل دهند.

امام جمعه میاندوآب لازمه خلق حماسه و برپایی انتخابات باشکوه را فعالیت رسانه‌‌های جمعی دانست و افزود: فعالان عرصه رسانه و مطبوعات در نشاط سیاسی و تعالی فکری مردم به معنای واقعی کلمه موثر هستند و از طریق اطلاع‌رسانی صحیح و به‌هنگام اجازه جولان دادن به رسانه‌های بیگانه را نمی‌دهند.

قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخابات‌هایی که در سال جاری برپا می‌شود از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی فتنه سال 1388 را پشت‌سر گذاشته‌اند همچنین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحریم‌های اقتصادی علیه کشورمان را پیاده کرده‌اند بنابراین میزان حضور مردم را رصد می‌کنند که مردم با حضور فعال و آگاهانه مخالفان را مایوس می‌نمایند.

انتهای پیام/61002/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول